Η διατροφική επανάσταση που άλλαξε τις συνήθειές μας

Ο Φρεσκούλης, πρωτοπόρος στον τομέα των φρέσκων σαλατών και λαχανικών, γιορτάζει τα 20 χρόνια του συνεχίζοντας να είναι συνώνυμος με τη φρεσκάδα, την ποικιλία, την ποιότητα και την καινοτομία


Sponsored Content

Το 2004 στη χώρα μας συνέβαιναν πολλά και ιστορικά γεγονότα σε πολλούς τομείς. Η Εθνική μας ομάδα σκαρφάλωνε στην κορυφή του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, ο κόσμος πανηγύριζε στους δρόμους, οι Ολυμπιακοί αγώνες επέστρεφαν στο σπίτι τους και μια επαναστατική ιδέα άλλαζε τις διατροφικές μας συνήθειες.
Ήταν η χρονιά που οι ριγέ κίτρινες συσκευασίες με τις ολόφρεσκες έτοιμες σαλάτες του Φρεσκούλη εμφανίστηκαν στα ράφια των ψυγείων του σουπερμάρκετ. Πριν από 20 χρόνια, αγαπημένες γεύσεις τις οποίες απολαμβάνουμε μέχρι και σήμερα όπως η Παραδοσιακή, η Πολίτικη, η Μεσογειακή και η Ιταλική σαλάτα, μπήκαν στην καθημερινότητά μας κάνοντας τον Φρεσκούλη συνώνυμο της υγιεινής διατροφής.

Το 2024 είναι μια ξεχωριστή χρονιά για το αγαπημένο ελληνικό brand, το οποίο γιόρτασε μέσω διάφορων επικοινωνιών με το μήνυμα «20 χρόνια μεγαλώνουμε μαζί», τα 20 χρόνια δημιουργικότητας και ανοδικής πορείας του Φρεσκούλη στην ελληνική αγορά, αποτελούν μια υπόσχεση ποιότητας, καινοτομίας και γεύσεων.



20 χρόνια φρεσκάδας
Ο πρωτοπόρος στον τομέα των φρέσκων σαλατών και λαχανικών, γιορτάζοντας φέτος την πρώτη του εικοσαετία δεσμεύεται πως θα συνεχίσει να είναι συνώνυμος με τη φρεσκάδα, την ποικιλία, την ποιότητα και την καινοτομία. Αυτά άλλωστε ήταν οι ακρογωνιαίοι λίθοι της ανάπτυξης του Φρεσκούλη από το ξεκίνημά του. Το 2007, παρουσίασε την πρώτη φρουτοσαλάτα σε ποτήρι, ενώ το 2008 λανσάρισε τις πρώτες σαλάτες-γεύματα, που συνδυάζοντας γεύση και ευκολία έγιναν αμέσως εξαιρετικά δημοφιλείς. Η μάρκα όμως δεν σταμάτησε ποτέ να εξελίσσεται: το 2014 λανσαρίστηκε νέο branding με τη χαρακτηριστική τέντα στο λογότυπο, και το 2015 οι βιολογικές σαλάτες προστέθηκαν στην ήδη πλούσια γκάμα των προϊόντων του.
Το 2021, τα SUPER BOWLS έφεραν έναν νέο τρόπο απόλαυσης υγιεινών γευμάτων, δείχνοντας την προσήλωση του brand στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα. Μέσα στα 20 αυτά χρόνια οι επιτυχίες ήταν πολλές.



Fun Facts: 20 χρόνια γεμάτα επιτυχίες
• Πάνω από 110 εκατομμύρια σαλάτες έχουν παραχθεί!
• Συνεργασία με περισσότερους από 80 Έλληνες παραγωγούς από όλη τη χώρα.
• Ένταξη στα Top 100 brands της Ελλάδας από το 2019.
• Πλούσια γκάμα με 68 προϊόντα και πάνω από 300 συνταγές εμπνευσμένες από σεφ και food bloggers.
• Δίκτυο διανομής με 86 φορτηγά, εξασφαλίζοντας πάντα τη φρεσκάδα των προϊόντων.


Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον
Ο Φρεσκούλης όμως δεν είναι μόνο ηγέτης στον κλάδο του, αλλά και ένας υπεύθυνος κοινωνικός εταίρος. Μέσω του προγράμματος «Ο Φρεσκούλης προσφέρει μια αγκαλιά φρούτα και λαχανικά», έχουν προσφερθεί περισσότερες από 2.500.000 μερίδες φρούτων και λαχανικών σε ευπαθείς ομάδες.
Φέτος γιορτάζοντας τα 20 χρόνια του ανανεώνει τη δέσμευσή του για δράσεις κοινωνικής ευθύνης, παραμένει αφοσιωμένος στο να προσφέρει φροντίδα στους καταναλωτές του μέσα από τα καινοτόμα προϊόντα του και συνεχίζει να κοιτά μπροστά με όραμα για το μέλλον. Με την σταθερή εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τη στήριξη των συνεργατών του, η δυναμική πορεία συνεχίζεται.

Ανακαλύψτε περισσότερα για τον Φρεσκούλη και τα προϊόντα του στο welovesalads.gr & freskoulis.gr


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr