Νέα εποχή για τις επιχειρήσεις: Τον Απρίλιο η πρεμιέρα του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής
Η παράταση της προθεσμίας δίνει την ευκαιρία σε χιλιάδες επαγγελματίες να αξιοποιήσουν τη δοκιμαστική περίοδο και να ενσωματώσουν ακόμα μία χρήσιμη ψηφιακή λύση στην καθημερινότητά τους.
Sponsored content
Τετράμηνη παράταση πήρε η πρεμιέρα του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να διευκολύνει σημαντικά τις επιχειρήσεις και να απλουστεύσει τις τυπικές διαδικασίες. Όλα αυτά, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού και αξιοποιώντας πλήρως τα σύγχρονα εργαλεία που είναι ένας σημαντικός σύμμαχος για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας.
Έτσι, από την 1η Απριλίου 2025 αναμένεται να ξεκινήσει η Α' φάση της υποχρεωτικής εφαρμογής του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, μετά από κοινή απόφαση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και της ΑΑΔΕ. Η εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής έρχεται να απλοποιήσει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία διακίνησης αγαθών, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής.
Η παράταση της προθεσμίας έναρξης του μέτρου δίνει την ευκαιρία σε χιλιάδες επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τη δοκιμαστική περίοδο για να ενσωματώσουν ακόμα μία χρήσιμη ψηφιακή λύση στις καθημερινές τους εργασίες. Θυμίζουμε πως με το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής, η έκδοση παραστατικών θα γίνεται αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή, επιτρέποντας την παρακολούθηση της διακίνησης των αγαθών σε πραγματικό χρόνο.
Το νέο χρονοδιάγραμμα
Με βάση το νέο χρονοδιάγραμμα, από 1η Απριλίου η υιοθέτηση του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής καθίσταται υποχρεωτική για επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα πάνω από διακόσιες χιλιάδες ευρώ (€200.000) και για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς καυσίμων, φαρμακευτικών προϊόντων, ιατρικών αναλωσίμων, οικοδομικών υλικών, παραγωγής και εμπορίας ελαιόκαρπου/ελαιόλαδου, ανεξαρτήτως τζίρου. Η Α' Φάση του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες:
• Έκδοση και Διαβίβαση στη myDATA: Διαβίβαση μέσω παρόχου πριν την έναρξη διακίνησης των αγαθών
• Λήψη Μ.Α.Ρ.Κ. και QR code: Δυνατότητα σάρωσης των δελτίων για επιβεβαίωση των δεδομένων από την αρχή ως το τέλος της διακίνησης
• Αυτόματη ενημέρωση παραλήπτη: Ο παραλήπτης ενημερώνεται για την έκδοση και διαβίβαση των παραστατικών διακίνησης
Στόχος του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αποτελεί η επιτυχής υιοθέτηση του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής από τις υπόχρεες επιχειρήσεις της Α' φάσης, πριν την καθολική εφαρμογή του μέτρου που θα ακολουθήσει από 1η Οκτωβρίου 2025 για το σύνολο των επιχειρήσεων. Τελευταίο, θα ακολουθήσει το Δημόσιο, με Δήμους, Περιφέρειες και λοιπά νομικά πρόσωπα να ενσωματώνουν υποχρεωτικά τα Ψηφιακά Δελτία Αποστολής στις εργασίες τους.
EINVOICING eΔελτίο: Εύκολη συμμόρφωση και μεγάλα οφέλη
Το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής έρχεται να προστεθεί στις καθημερινές υποχρεώσεις των επιχειρήσεων. Περνώντας στην εποχή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής και επιλέγοντας την SOFTONE IMPACT, τον πλέον αξιόπιστο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, οι επιχειρήσεις εξοικονομούν χρόνο και χρήματα, απολαμβάνοντας μεγαλύτερη ασφάλεια και έλεγχο των εργασιών τους. Όλες οι διαδικασίες διαχείρισης των χειρόγραφων παραστατικών (αποστολή, ταξινόμηση, αρχειοθέτηση κ.α.) αντικαθίστανται από ένα ενιαίο σύστημα που διασφαλίζει την ασφαλή διαβίβαση των παραστατικών στη myData της ΑΑΔΕ και τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Η ευθύνη για την ορθή διαβίβαση των παραστατικών, συμπεριλαμβανομένου του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, βαραίνει αποκλειστικά τον Πάροχο, εφόσον χρησιμοποιείται ως λύση διαβίβασης.
Το EINVOICING, η cloud υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης της SOFTONE IMPACT, στηρίζει χιλιάδες επιχειρήσεις προσφέροντας κεντρική διαχείριση κάθε τύπου παραστατικού – B2B , B2G, B2C οργανωμένα, μέσα από μία μόνο πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένων και των Ψηφιακών Δελτίων Αποστολής και διαβιβάζοντας με απόλυτη ασφάλεια τα παραστατικά στη myDATA της ΑΑΔΕ. Μέσα από ένα απλό περιβάλλον εργασίας, οι χρήστες μπορούν να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία αποστολής ψηφιακών δελτίων αποστολής, ενημερώνοντας σε άμεσο χρόνο τα συμβαλλόμενα μέρη και τις Δημόσιες Αρχές. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η λύση EINVOICING eΔελτίο είναι ήδη σχεδιασμένη για να καλύψει τις απαιτήσεις της Β’ φάσης.
Οι νομοθετικές αλλαγές που προκύπτουν συχνά αποδεικνύονται «πονοκέφαλος» για τις επιχειρήσεις, και γι' αυτό η SOFTONE IMPACT, αναβαθμίζει άμεσα το EINVOICING, ώστε η επιχείρηση να είναι πάντα τυπική στις υποχρεώσεις της, αποφεύγοντας έτσι κοστοβόρα πρόστιμα και κυρώσεις. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ασφάλεια, ακρίβεια, ετοιμότητα, εξοικονόμηση κόστους και αυξημένη επιχειρησιακή αποδοτικότητα. Το EINVOICING διασυνδέεται, επίσης, εύκολα με οποιοδήποτε ERP και εμπορικό πρόγραμμα, χωρίς να απαιτείται η επένδυση σε νέο εξοπλισμό εκ μέρους της επιχείρησης.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη SOFTONE IMPACT και την υπηρεσία EINVOICING εδώ
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, εδώ
Αξιοποιείστε λοιπόν από τώρα την cloud λύση EINVOICING της SOFTONE IMPACT και συνδυάστε τη συμμόρφωση με την αύξηση της αποδοτικότητας και της καινοτομίας.
Μάθετε περισσότερα: www.einvoicing.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr