Wolt: Από πλατφόρμα διανομής φαγητού σε ένα «shopping mall» στην τσέπη του καταναλωτή

Wolt: Από πλατφόρμα διανομής φαγητού σε ένα «shopping mall» στην τσέπη του καταναλωτή

Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Wolt: Από πλατφόρμα διανομής φαγητού σε ένα «shopping mall» στην τσέπη του καταναλωτή

Sponsored content

Ο κλάδος του delivery έχει εξελιχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, τόσο διεθνώς όσο και στη χώρα μας, συμβαδίζοντας με τις νέες ανάγκες και προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Οι επιχειρήσεις του κλάδου ανταποκρίθηκαν επιτυχώς στην αυξανόμενη ζήτηση για άμεση εξυπηρέτηση, προσφέροντας πληθώρα επιλογών, και βελτιώνοντας παράλληλα την ταχύτητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών τους. Σήμερα, πέρα από τις παραδοσιακές επιλογές, οι καταναλωτές ανά τον κόσμο μπορούν να επιλέγουν μέσα από μία ευρεία γκάμα φαγητών, από γκουρμέ γεύματα μέχρι street food, αλλά και προϊόντα σούπερ μάρκετ, ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη, λουλούδια, είδη κατοικίδιων, και πολλά άλλα.

Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, η Wolt ξεχωρίζει, φέρνοντας μία νέα διάσταση στην εμπειρία του delivery, όπως καταγράφεται και στο report «A Decade Delivered».Στόχος της εταιρείας, που ιδρύθηκε το 2014 στο Ελσίνκι, ήταν εξ αρχής να φέρει την επανάσταση στον κλάδο του delivery. Έτσι, κάτι που ξεκίνησε ως μία τοπική πρωτοβουλία στη Φινλανδία, αναδείχθηκε σε έναν παγκόσμιο ψηφιακό κολοσσό, με παρουσία σε 30 χώρες και περισσότερες από 1.000 πόλεις, προσφέροντας άμεση και αξιόπιστη εξυπηρέτηση στους καταναλωτές, και στηρίζοντας τις τοπικές οικονομίες και επιχειρήσεις.

Η πλατφόρμα, στα 10 χρόνια λειτουργίας της, έχει ενισχύσει τις τοπικές οικονομίες με 19 δισ. ευρώ μέσω των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων και διανομέων. Παράλληλα, έχει συνεισφέρει με 15 δισ. ευρώ σε αγορές στις πάνω από 150.000 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις παγκοσμίως, ενώ συνεργάζεται με περισσότερους από 450.000 αυτοαπασχολούμενους διανομείς, που έχουν κερδίσει συνολικά 3 δισ. ευρώ σε ευέλικτο και συμπληρωματικό εισόδημα.

Wolt: Από πλατφόρμα διανομής φαγητού σε ένα «shopping mall» στην τσέπη του καταναλωτή

Στην Ελλάδα, η Wolt ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2019 και σήμερα δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 πόλεις, συνεργαζόμενη με περισσότερες από 17.000 επιχειρήσεις (εστιατόρια, καταστήματα λιανικής κτλ.), διαθέτοντας δίκτυο 7.000 συνεργατών διανομέων σε όλη την Ελλάδα. Έτσι, καθιστά την καθημερινότητα των καταναλωτών ευκολότερη, προσφέροντάς τους άμεση πρόσβαση σε προϊόντα καθημερινής ανάγκης μέσω της σύγχρονης πλατφόρμας της, ενώ παράλληλα στηρίζει τις τοπικές οικονομίες και επιχειρήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με στοιχεία της Wolt, η πλειοψηφία των παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας πραγματοποιούνται την Παρασκευή, με την Αθήνα να βρίσκεται στο «επίκεντρο», ως η πιο ενεργή πόλη από πλευράς όγκου. Επιπλέον, ως πιο δημοφιλές προϊόν αναδείχθηκε το burger, ενώ τα αγαπημένα προϊόντα των καταναλωτών του Wolt Market είναι το παγωτό, το τυρί και τα μη αλκοολούχα ποτά. Μάλιστα, η πιο ακριβή παραγγελία που έγινε ποτέ στη χώρα μας μέσω της Wolt ανήλθε στα 1.999€!

Wolt: Από πλατφόρμα διανομής φαγητού σε ένα «shopping mall» στην τσέπη του καταναλωτή

Η Wolt δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα delivery, αλλά ένα «shopping mall» στην τσέπη του καταναλωτή, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία προϊόντων, άριστη εξυπηρέτηση και γρήγορη παράδοση, διατηρώντας πάντα την υψηλή ποιότητα στην εμπειρία των χρηστών. Αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται και από την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για παραγγελίες πέρα από φαγητό, με προϊόντα σούπερ μάρκετ και άλλα είδη να καταλαμβάνουν πλέον το 20% της συνολικής δραστηριότητας της Wolt, αποφέροντας πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως σε πωλήσεις.

Με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, η Wolt λάνσαρε τη συνδρομητική υπηρεσία Wolt+, η οποία προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να επωφελούνται από μηδενικά έξοδα αποστολής και αποκλειστικές προσφορές. Η υπηρεσία αριθμεί πλέον πάνω από 1 εκατομμύριο συνδρομητές, που έχουν εξοικονομήσει περισσότερα από 200 εκατομμύρια ευρώ από το λανσάρισμα της το 2021.

Στο πλαίσιο της υποστήριξης των επιχειρήσεων με τις οποίες συνεργάζεται, η Wolt έχει αναπτύξει το Wolt Capital, μία πρωτοβουλία που παρέχει ευέλικτη χρηματοδότηση στους συνεργάτες της. Μέσω του Wolt Capital, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν γρήγορη πρόσβαση σε κεφάλαια, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αναπτυχθούν, να επενδύσουν σε εξοπλισμό ή και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους. Η διαδικασία είναι απλή και διαφανής, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή περίπλοκες διαδικασίες, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν χρηματοδοτικές λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους, ενισχύοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Wolt έχει διαχειριστεί περισσότερες από 700 εκατομμύρια παραγγελίες στα δέκα χρόνια λειτουργίας της, ενώ αξιομνημόνευτη είναι μία ιδιαίτερη αποστολή, όπου διανομέας διένυσε 4.000 χιλιόμετρα, από τη Γεωργία στη Γερμανία, για να παραδώσει τη γεωργιανή σημαία στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου στο πλαίσιο του Euro 2024.

Η Wolt προβάλλει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο όπου το delivery είναι πολλά παραπάνω από μια υπηρεσία· είναι μία ολοκληρωμένη εμπειρία που προσδίδει ευκολία, ποικιλία και πρόσβαση στην καθημερινή ζωή, με σκοπό τη δημιουργία ουσιαστικής αξίας για τους συνεργάτες, τους καταναλωτές και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται.

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την έρευνα εδώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης