
Κάθε εβδομάδα έως τις 30/03 αγόρασε επώνυμα προϊόντα supermarket.
Ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά και ζητά λίγα. Οχτώ λέξεις που αποτυπώνουν στο έπακρο τη φιλοσοφία πίσω από την εξέλιξη της αρχέτυπης εκδοχής του Sandero, που ευθύς εξαρχής βοήθησε τη Dacia να πετύχει τα τελευταία 15 πάνω κάτω χρόνια πωλήσεις ύψους 2,1 εκατομμυρίων.
Σήμερα το Sandero διανύει την τρίτη φάση ζωής του, με σαφω΄ς υψηλότερους στόχους και δύο εκδόσεις, την πιο περιπετειώδη Stepway και την πιο αστική Streetway. Την πρώτη και μάλιστα στην έκδοση υγραερίου της (LPG) τη δοκιμάσαμε πρόσφατα, ενώ το ίδιο σύστημα πρόωσης κινεί και την έκδοση Streetway για την οποία θα μιλήσουμε στην παρούσα δοκιμή.
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ