Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Η κλασσική Porsche 911 γίνεται ηλεκτρική
Η κλασσική Porsche 911 γίνεται ηλεκτρική
Η βρετανική εταιρία Electrogenic παρουσίασε ένα κιτ μετατροπής της κλασσικής Porsche 911 σε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο δίνοντας της έτσι μια νέα καριέρα στο πλαίσιο της σύγχρονης αυτοκίνησης.
UPD:
Πολλοί είναι αυτοί που ανησυχούν για το μέλλον των κλασικών αυτοκινήτων καθώς είναι πλέον δεδομένο πως όλα τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες θα βρεθούν στο στόχαστρο όλων των αποφάσεων που έχουν να κάνουν με την προστασία του περιβάλλοντος και το μέλλον του πλανήτη.
Η βρετανική εταιρεία Electrogenic έρχεται να δώσει λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα μετατρέποντας την παλιά 911 σε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Πώς θα γίνει αυτό; Μα φυσικά με ένα αποτελεσματικό κιτ ηλεκτροκίνησης που έχει σχεδιάσει η εταιρεία και είναι εύκολο στην τοποθέτηση, χωρίς εκτεταμένες μετατροπές.
Το σύστημα της Electrogenic αποτελείται από έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος τοποθετείται στο πίσω μέρος και έχει απόδοση 215 ίππους και 312 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα ισχύος προσφέρουν δυναμικές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 5 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο εμπρός μέρος με χωρητικότητα 62 kWh. Προσφέρει αυτονομία περίπου 300 χιλιομέτρων, ενώ μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε μόλις 50 λεπτά.
Η Electrogenic αναφέρει ότι το σύστημα της μπαταρίας προσθέτει περίπου 100 κιλά στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, αλλά προσφέρει επιπλέον σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω των φρένων και πολλαπλές επιλογές οδήγησης. Για τους πιο απαιτητικούς, οι Βρετανοί έχουν σχεδιάσει και ένα πιο ισχυρό σύστημα με απόδοση 320 ίππους και 420 Nm ροπής που χαρίζει επιτάχυνση 3,8 δευτερολέπτων στα 0-100 χλμ./ώρα.
Η βρετανική εταιρεία Electrogenic έρχεται να δώσει λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα μετατρέποντας την παλιά 911 σε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Πώς θα γίνει αυτό; Μα φυσικά με ένα αποτελεσματικό κιτ ηλεκτροκίνησης που έχει σχεδιάσει η εταιρεία και είναι εύκολο στην τοποθέτηση, χωρίς εκτεταμένες μετατροπές.
Το σύστημα της Electrogenic αποτελείται από έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος τοποθετείται στο πίσω μέρος και έχει απόδοση 215 ίππους και 312 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα ισχύος προσφέρουν δυναμικές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 5 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο εμπρός μέρος με χωρητικότητα 62 kWh. Προσφέρει αυτονομία περίπου 300 χιλιομέτρων, ενώ μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε μόλις 50 λεπτά.
Η Electrogenic αναφέρει ότι το σύστημα της μπαταρίας προσθέτει περίπου 100 κιλά στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, αλλά προσφέρει επιπλέον σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω των φρένων και πολλαπλές επιλογές οδήγησης. Για τους πιο απαιτητικούς, οι Βρετανοί έχουν σχεδιάσει και ένα πιο ισχυρό σύστημα με απόδοση 320 ίππους και 420 Nm ροπής που χαρίζει επιτάχυνση 3,8 δευτερολέπτων στα 0-100 χλμ./ώρα.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα