Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
Η Bentley παράγει και μέλι!
Η Bentley παράγει και μέλι!
Η Bentley αποδεικνύει πως εκτός από υπερπολυτελή αυτοκίνητα γνωρίζει πολύ καλά πως να πρωταγωνιστεί και σε άλλους εντελώς διαφορετικού τομείς, όπως αυτός της…μελισσουργίας
UPD:
Το 2019, η Bentley έβαλε δύο κυψέλες στο εργοστάσιό της στο Κρου της Αγγλίας, ώστε να το κάνουν να φαίνεται πιο οικολογικά φιλικό. Πέντε συγκομιδές αργότερα η εταιρεία παρουσίασε βαζάκια με μέλι σε δύο εκδόσεις μάλιστα. Οι κυψέλες στο εργοστάσιο είναι πλέον 17, ενώ τον περασμένο Μάιο, 400.000 μέλισσες επιστρατεύτηκαν για να πλαισιώσουν τις υπόλοιπες στην παραγωγή. Συνολικά, η Bentley έχει πάνω από 1 εκατομμύριο μέλισσες!
Για αυτό, κατάφερε να έχει τόσο πολύ μέλι που το παρουσίασε και σε δύο εκδόσεις. Η Black Edition είναι η πιο ξεχωριστή, διότι είναι μόλις 500 βαζάκια και το μέλι αυτό έχει έρθει από τις δύο πρώτες κυψέλες.
Δεν έχει βέβαια κάτι το… ξεχωριστό αυτό το μέλι, απλά η Bentley ήθελε να βρει έναν τρόπο να βγάλει μία Black Edition. Φυσικά, η ετικέτα είναι μαύρη σε αυτά τα βαζάκια και έχει μία ειδική σχεδίαση. Η απλή έκδοση πάλι, παρουσιάστηκε σε 1.000 βαζάκια, τα διπλάσια από τη «μαύρη» έκδοση. Το μεγάλο ερώτημα κάποιων ίσως είναι «Μα καλά, θα πουλήσει μέλι η Bentley στο ευρύ κοινό;». Όχι, δεν θα διατεθεί στο ευρύ κοινό, αλλά τα βαζάκια θα δοθούν σε εκδηλώσεις όπου παρευρίσκονται συνεργάτες της βρετανικής εταιρείας, σε πελάτες που επισκέπτονται τους χώρους έκθεσης και σε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μία premium αυτοκινητοβιομηχανία να προχωράει στην παραγωγή μελιού και μαντεύουμε πως δεν είναι και η τελευταία.
Για αυτό, κατάφερε να έχει τόσο πολύ μέλι που το παρουσίασε και σε δύο εκδόσεις. Η Black Edition είναι η πιο ξεχωριστή, διότι είναι μόλις 500 βαζάκια και το μέλι αυτό έχει έρθει από τις δύο πρώτες κυψέλες.
Δεν έχει βέβαια κάτι το… ξεχωριστό αυτό το μέλι, απλά η Bentley ήθελε να βρει έναν τρόπο να βγάλει μία Black Edition. Φυσικά, η ετικέτα είναι μαύρη σε αυτά τα βαζάκια και έχει μία ειδική σχεδίαση. Η απλή έκδοση πάλι, παρουσιάστηκε σε 1.000 βαζάκια, τα διπλάσια από τη «μαύρη» έκδοση. Το μεγάλο ερώτημα κάποιων ίσως είναι «Μα καλά, θα πουλήσει μέλι η Bentley στο ευρύ κοινό;». Όχι, δεν θα διατεθεί στο ευρύ κοινό, αλλά τα βαζάκια θα δοθούν σε εκδηλώσεις όπου παρευρίσκονται συνεργάτες της βρετανικής εταιρείας, σε πελάτες που επισκέπτονται τους χώρους έκθεσης και σε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μία premium αυτοκινητοβιομηχανία να προχωράει στην παραγωγή μελιού και μαντεύουμε πως δεν είναι και η τελευταία.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα