H ηλεκτροκίνηση έχει αλλάξει πολύ τα δεδομένα και όχι μόνο
για παραδοσιακές εταιρείες και μοντέλα της Ευρώπης, αφού ακριβώς το ίδιο έχει γίνει και στις ΗΠΑ και σε θρυλικά muscle cars
όπως το Dodge Charger. Στο τέλος της περασμένης χρονιάς η Dodge σταμάτησε η παραγωγή του Charger έπειτα από 57 χρόνια. Το μοντέλο παρουσιάστηκε για το 1966 και ήταν η πρώτη προσπάθεια της εταιρείας
να δημιουργήσει ένα όχημα με καλύτερες επιδόσεις και να ενταχθεί στην κατηγορία muscle cars.
Ωστόσο το Charger δεν θα πάψει να υπάρχει. Τα στελέχη της Dodge, η οποία ανήκει στον Όμιλο Stellantis, αποφάσισαν να συνεχίσουν να το κατασκευάζουν αλλά με διαφορετική τεχνολογική φιλοσοφία.
Πλέον, δεν θα το κινούν μόρια βενζολίου αλλά ηλεκτρόνια.
Η αμερικανική εταιρεία
είχε προετοιμάσει το έδαφος (και την ψυχολογία των Αμερικανών) σχετικά. Η νέα γενιά τού Charger (όνομα και πράγμα, πλέον!) θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη! Πρόσφατα,
διέρρευσαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από τα πρωτότυπα με τα οποία γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης, Σε αυτές μπορούμε να δούμε κάποια
στοιχεία του αμαξώματός του καινούργιου Charger, όπως τα εμπρός φώτα του, τη γενικότερη σχεδίαση του αμαξώματός του (που προσπαθεί να μιμηθεί αυτό του απερχόμενου μοντέλου) και ότι
θα είναι δίθυρο, τιμώντας την παράδοση.
Επίσης, φαίνεται
το εμπορικό έμβλημα «Fratzog» το οποίο είναι φωτιζόμενο. Αυτό το χρησιμοποιούσε η εταιρεία στα μοντέλα της από το 1962 ως το 1976 και εγκαταλείφθηκε πλήρως το 1982 όταν ο Λι Ιακόκα, Πρόεδρος του Ομίλου Chrysler, αποφάσισε να υιοθετήσει το έμβλημα του αστεριού με τις πέντε ακτίνες σε όλα μοντέλα των εταιρειών που ανήκαν σε αυτόν, μεταξύ των οποίων και η Dodge.
Μετά τη διαρροή των συγκεκριμένων φωτογραφιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα στελέχη της εταιρείας αρνήθηκαν να σχολιάσουν ή να δώσουν περισσότερα στοιχεία. Όπως έχει γίνει γνωστό, το αμιγώς ηλεκτρικό Charger
θα παρουσιαστεί προς το τέλος του 2024. Θα βασίζεται σε μια καινούργια πλατφόρμα αρχιτεκτονικής 800 Volt (αυτή που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Banshee) και
θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδύσεις αναφορικά με τη μέγιστη ισχύ του. Μάλιστα, η κορυφαία εξ αυτών πιθανόν να έχει και το σύστημα παραγωγής ήχου θερμικού κινητήρα το οποίο
έχει ένταση έως 126 dB, σε μια προσπάθεια να ταυτιστεί με το παρελθόν τού μοντέλου.