Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Θα δούμε και supercar από την MG;
Θα δούμε και supercar από την MG;
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο MG EXE181 αποτυπώνει τον οραματισμό της MG για το μέλλον των μοντέλων υψηλών επιδόσεων
UPD:
Το πρωτότυπο MG EXE181 είναι μια έκθεση ιδεών και τεχνολογίας από τα στελέχη της βρετανικής εταιρείας, το οποίο έχει ως στόχο να διακριθεί σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του.
Όπως ανακοινώθηκε από την MG Motor το αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα διαθέτει τέσσερα ηλεκτρομοτέρ τα οποία θα έχουν την ικανότητα να το επιταχύνουν από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα.
Η σχεδίαση του αμαξώματος έχει γίνει με τρόπο που να το επιτρέπει. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι άνθρωποι της εταιρείας εμπνευστήκαν γι’ αυτή από το MG EX181 με το οποίο στις 23 Αυγούστου 1957 ο Στέρλινγκ Μος έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας στην ξηρά, σημειώνοντας 395,310 χλμ./ώρα στην περιοχή Bonneville Speedway (ΗΠΑ).
Το αμάξωμα του σύγχρονου πρωτότυπου της MG Motor έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,181 και διακρίνεται για τις εμπρός και πίσω ενεργές πτέρυγες, τα καλύμματα των τροχών και το επιμηκυσμένο πίσω μέρος του.
Το εσωτερικό του είναι διαμορφωμένο σαν κόκπιτ και η καλύπτρα είναι διαφανής και εκτείνεται ως χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Η MG Motor δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες αναφορικά με την τεχνολογία και την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων του. Άλλωστε είναι ένα πρωτότυπο στο οποίο εφαρμόζονται κάποια από τα σχέδια των ανθρώπων της εταιρείας.
Πάντως, εκτός από την άμεση επιτάχυνση από στάση και η τελική ταχύτητά του θα είναι υψηλή και θα απαιτείται η χρήση αλεξιπτώτων για την επιβράδυνσή του, δηλαδή όπως συμβαίνει με τα πρωτότυπα οχήματα που κατασκευάζονται για να καταρρίψουν το ρεκόρ ταχύτητας στη στεριά.
Όπως ανακοινώθηκε από την MG Motor το αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα διαθέτει τέσσερα ηλεκτρομοτέρ τα οποία θα έχουν την ικανότητα να το επιταχύνουν από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα.
Η σχεδίαση του αμαξώματος έχει γίνει με τρόπο που να το επιτρέπει. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι άνθρωποι της εταιρείας εμπνευστήκαν γι’ αυτή από το MG EX181 με το οποίο στις 23 Αυγούστου 1957 ο Στέρλινγκ Μος έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας στην ξηρά, σημειώνοντας 395,310 χλμ./ώρα στην περιοχή Bonneville Speedway (ΗΠΑ).
Το αμάξωμα του σύγχρονου πρωτότυπου της MG Motor έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,181 και διακρίνεται για τις εμπρός και πίσω ενεργές πτέρυγες, τα καλύμματα των τροχών και το επιμηκυσμένο πίσω μέρος του.
Το εσωτερικό του είναι διαμορφωμένο σαν κόκπιτ και η καλύπτρα είναι διαφανής και εκτείνεται ως χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Η MG Motor δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες αναφορικά με την τεχνολογία και την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων του. Άλλωστε είναι ένα πρωτότυπο στο οποίο εφαρμόζονται κάποια από τα σχέδια των ανθρώπων της εταιρείας.
Πάντως, εκτός από την άμεση επιτάχυνση από στάση και η τελική ταχύτητά του θα είναι υψηλή και θα απαιτείται η χρήση αλεξιπτώτων για την επιβράδυνσή του, δηλαδή όπως συμβαίνει με τα πρωτότυπα οχήματα που κατασκευάζονται για να καταρρίψουν το ρεκόρ ταχύτητας στη στεριά.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα