Μπρον: Προκλητικές οι αλλαγές κανονισμών του 2014
Μπρον: Προκλητικές οι αλλαγές κανονισμών του 2014
Ο κορυφαίος Βρετανός μηχανικός, μέχρι πρότινος αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes θεωρεί πως οι αλλαγές στους κανονισμούς του 2014 δίνουν μια μεγάλη ευκαιρία για ανατροπή στις μέχρι τώρα ισορροπίες στο grid.
Ο Μπρον έχει πάρει με Benetton, Ferrari και Brawn από το 1994 μέχρι σήμερα 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών. Θεωρεί δε πως όπως το 1994 και το 2009 έτσι και σήμερα οι μεγάλες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς της F1 προσφέρουν ευκαιρία για ανατροπή: «Νομίζω πως τα πράγματα θα είναι ακραία τη νέα χρονιά. Έχω αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις παραπάνω από μια φορά το 1994 είναι ένα καλό παράδειγμα όπως και το 2009 και πιθανόν και άλλες περιπτώσεις που δεν έρχονται τώρα στο μυαλό μου. Ελπίζω η Mercedes να μπορέσει να εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία. Μέχρι σήμερα έχει γίνει μεγάλη επένδυση και προσπάθεια πάνω σ’ αυτό. Πιέσαμε για τη 2η θέση το 2013 αλλά αυτό δεν έγινε σε βάρος του 2014. Δουλεύουμε πάνω στις αλλαγές των κανονισμών εδώ και αρκετό καιρό υπό την επίβλεψη των Τζεφ Ουίλις και Άλτο Κόστα. Ο Ουίλις ξεκίνησε πρώτος και ο Κόστα ενεπλάκη από το μέσο της χρονιάς τη στιγμή που ο Μπελ ασχολήθηκε περισσότερο με το φετινό μονοθέσιο. Δεν κάναμε συμβιβασμούς στην πρόοδο του ενός ή του άλλου μονοθεσίου».
Οι αλλαγές στους κανονισμούς για το 2014 είναι σε πολλά επίπεδα. Πέρα από τους κινητήρες που πλέον θα είναι υβριδικοί, turbo, V6, 1.6lt υπάρχουν αλλαγές στην αεροδυναμική του σχήματος. Οι εξατμίσεις υποχρεωτικά θα βγαίνουν πάνω από τον πίσω άξονα, το ρύγχος θα είναι πιο χαμηλό και η πίσω αεροτομή θα έχει ένα στοιχείο λιγότερο. Επιπλέον οι ομάδες με βάση τη νέα συμφωνία Ομόνοιας και τους περιορισμούς που έχουν δεχτεί θα έχουν περιορισμένο χρόνο στην αεροσήραγγα και στο CFD το 2014.
Οι αλλαγές στους κανονισμούς για το 2014 είναι σε πολλά επίπεδα. Πέρα από τους κινητήρες που πλέον θα είναι υβριδικοί, turbo, V6, 1.6lt υπάρχουν αλλαγές στην αεροδυναμική του σχήματος. Οι εξατμίσεις υποχρεωτικά θα βγαίνουν πάνω από τον πίσω άξονα, το ρύγχος θα είναι πιο χαμηλό και η πίσω αεροτομή θα έχει ένα στοιχείο λιγότερο. Επιπλέον οι ομάδες με βάση τη νέα συμφωνία Ομόνοιας και τους περιορισμούς που έχουν δεχτεί θα έχουν περιορισμένο χρόνο στην αεροσήραγγα και στο CFD το 2014.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα