To COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με νέα μορφή, μέσω βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οδηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
Ferrari: Γόνιμος προβληματισμός!
Ferrari: Γόνιμος προβληματισμός!
Είναι αλήθεια πως μετά τον πρώτο αγώνα στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης, το κλίμα δεν είναι το καλύτερο δυνατό στους κόλπους της Ιταλικής ομάδας.
ι κόκκινοι έχουν το θάρρος να παραδεχτούν πως
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: "Είναι σημαντικό ο καθένας από μας να κάνει τη δουλειά του και να επικεντρώνει την προσοχή του σε ότι έχει εκκρεμότητα αντί να ψάχνουμε να βρούμε το φταίχτη. Ως ομάδα πρέπει να ενεργήσουμε όλοι μαζί και αυτό έχω ζητήσει απ' όλους τους μηχανολόγους και το υπόλοιπο προσωπικό".
Αναφερόμενος στην υστέρηση της μονάδας ισχύος της Ferrari - στην Αυστραλία ο Αλόνσο δεν είχε δύναμη να περάσει τη Force India - Mercedes του Χούλκενμπεργκ - ο Ντομενικάλι παραδέχτηκε: "Είναι ένας τομέας που πρέπει να βελτιωθούμε. Όσο περισσότερη δύναμη έχεις, τόσο λιγότερο πατάς τέρμα το γκάζι, αυτό επιδρά θετικά στην κατανάλωση καυσίμου. Η γάτα πρέπει να δαγκώσει την ουρά της. Οφείλουμε να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς, δε θέλω να επικεντρωθώ σ' αυτό γιατί και το μονοθέσιο επιδέχεται μεγάλες βελτιώσεις".
δεν έκαναν την καλύτερη δυνατή δουλειά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Οι Αλόνσο και Ράικονεν δεν ήταν σε θέση να διεκδικήσουν την παρουσία τους στο βάθρο του πρώτου αγώνα και αυτή τη στιγμή για τη Ferrari είναι κομβικό να μην αναλωθούν σε αλληλοκατηγορίες αλλά να επικεντρώσουν την προσοχή τους στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: "Είναι σημαντικό ο καθένας από μας να κάνει τη δουλειά του και να επικεντρώνει την προσοχή του σε ότι έχει εκκρεμότητα αντί να ψάχνουμε να βρούμε το φταίχτη. Ως ομάδα πρέπει να ενεργήσουμε όλοι μαζί και αυτό έχω ζητήσει απ' όλους τους μηχανολόγους και το υπόλοιπο προσωπικό".
Αναφερόμενος στην υστέρηση της μονάδας ισχύος της Ferrari - στην Αυστραλία ο Αλόνσο δεν είχε δύναμη να περάσει τη Force India - Mercedes του Χούλκενμπεργκ - ο Ντομενικάλι παραδέχτηκε: "Είναι ένας τομέας που πρέπει να βελτιωθούμε. Όσο περισσότερη δύναμη έχεις, τόσο λιγότερο πατάς τέρμα το γκάζι, αυτό επιδρά θετικά στην κατανάλωση καυσίμου. Η γάτα πρέπει να δαγκώσει την ουρά της. Οφείλουμε να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς, δε θέλω να επικεντρωθώ σ' αυτό γιατί και το μονοθέσιο επιδέχεται μεγάλες βελτιώσεις".
Η εικόνα του Ράικονεν να μπλοκάρει συνέχεια τους τροχούς της F14T αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στην ισορροπία κρατήματος του εμπρός μέρους αλλά και στην κατανομή της πέδησης είναι κάτι που στη Ferrari δε θέλουν να ξαναδούν αρχής γενομένης από τον επόμενο αγώνα την ερχόμενη Κυριακή (30/3) στη Μαλαισία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα