GP Αζερμπαϊτζάν: Ταχύτερος ο Φερστάπεν στα ελεύθερα!
Ο Ολλανδός έφερε τη Red Bull στην κορυφή των χρόνων και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών που διεξήχθησαν σήμερα στους δρόμους του Μπακού, πρωτεύουσας των Αζέρων.
Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων για το συγκεκριμένο αγώνα τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας της: Μέση, μαλακή, πολύ μαλακή. Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών αρκετοί οδηγοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στην αξιολόγηση των δυο πιο σκληρών γομών, κάποιοι μάλιστα όπως ο Φέτελ δεν έβαλαν καθόλου την πιο γρήγορη πολύ μαλακή γόμα. Ο Σέρτζιο Πέρεζ έχασε τον έλεγχο της Force India και τράκαρε στον τοίχο στη στροφή 8, 20 λεπτά πριν την ολοκλήρωση του 90λεπτου. Αυτό επηρέασε την προσπάθεια των υπολοίπων καθώς η πίστα γέμισε συντρίμμια βγήκε κόκκινη σημαία και χρειάστηκαν 14 λεπτά για να καθαριστεί το σημείο Η διαδρομή που απαρτίζεται από δημόσιους δρόμους πρόσφερε ελάχιστη πρόσφυση παρότι νωρίτερα αγωνίζονταν σ’ αυτή μονοθέσια της κατηγορίας F2.
Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
VER |
1:44.410 |
|
19 |
2 |
RIC |
1:44.880 |
+0.470s |
22 |
3 |
VET |
1:44.967 |
+0.557s |
20 |
4 |
PER |
1:45.398 |
+0.988s |
16 |
5 |
HAM |
1:45.497 |
+1.087s |
16 |
6 |
BOT |
1:45.737 |
+1.327s |
19 |
7 |
OCO |
1:45.752 |
+1.342s |
24 |
8 |
MAS |
1:45.968 |
+1.558s |
25 |
9 |
RAI |
1:46.000 |
+1.590s |
18 |
10 |
KVY |
1:46.617 |
+2.207s |
11 |
11 |
STR |
1:46.649 |
+2.239s |
28 |
12 |
MAG |
1:46.721 |
+2.311s |
23 |
13 |
GRO |
1:46.837 |
+2.427s |
22 |
14 |
HUL |
1:47.217 |
+2.807s |
21 |
15 |
VAN |
1:47.446 |
+3.036s |
22 |
16 |
SAI |
1:47.501 |
+3.091s |
13 |
17 |
ALO |
1:47.551 |
+3.141s |
20 |
18 |
PAL |
1:48.525 |
+4.115s |
15 |
19 |
WEH |
1:49.048 |
+4.638s |
19 |
20 |
ERI |
1:49.937 |
+5.527s |
21 |
Στο FP2 τα πράγματα άλλαξαν οι χρόνοι κατέβηκαν κατά 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο και οι Mercedes, Ferrari πλησίασαν τις Red Bull. Μάλιστα ο Μπότας βρέθηκε εμπρός από το Ρικιάρντο, το πιο εντυπωσιακό όμως είναι πως οι τρεις ομάδες βρίσκονταν στο ίδιο δέκατο. Τα προβλήματα πρόσφυσης συνεχίζονταν και σ’ αυτή την περίοδο και αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Πάλμερ να χτυπήσει τη Renault στον τοίχο της στροφής 8. Ούτε ο Φερστάπεν που ήταν και πάλι ταχύτερος όλων απέφυγε το λάθος λίγο πριν το τέλος στα φρένα στο τελείωμα της μεγάλης ευθείας των 2.2km. Ο νεαρός Ολλανδός φρέναρε από τα 350km/h και γλίστρησε όταν άλλαξε πορεία με αποτέλεσμα να ακουμπήσει στις μπαριέρες της στροφής 1 το πίσω μέρος της Red Bull και να υποστεί ζημιές.
Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
VER |
1:43.362 |
|
36 |
2 |
BOT |
1:43.462 |
+0.100s |
32 |
3 |
RIC |
1:43.473 |
+0.111s |
34 |
4 |
RAI |
1:43.489 |
+0.127s |
35 |
5 |
VET |
1:43.615 |
+0.253s |
35 |
6 |
STR |
1:44.113 |
+0.751s |
27 |
7 |
PER |
1:44.306 |
+0.944s |
34 |
8 |
KVY |
1:44.321 |
+0.959s |
27 |
9 |
OCO |
1:44.484 |
+1.122s |
37 |
10 |
HAM |
1:44.525 |
+1.163s |
23 |
11 |
MAS |
1:44.609 |
+1.247s |
33 |
12 |
ALO |
1:45.515 |
+2.153s |
15 |
13 |
SAI |
1:45.733 |
+2.371s |
34 |
14 |
MAG |
1:45.831 |
+2.469s |
33 |
15 |
HUL |
1:46.003 |
+2.641s |
29 |
16 |
PAL |
1:46.061 |
+2.699s |
17 |
17 |
VAN |
1:46.174 |
+2.812s |
28 |
18 |
WEH |
1:47.150 |
+3.788s |
25 |
19 |
ERI |
1:47.347 |
+3.985s |
25 |
20 |
GRO |
1:47.722 |
+4.360s |
22 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr