Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Κατά λάθος αποκάλυψη του Seat el-Born παραγωγής
Κατά λάθος αποκάλυψη του Seat el-Born παραγωγής
Ένα επίσημο videο της Seat Σουηδίας αποκαλύπτει την εικόνα που θα έχει τελικά το ηλεκτρικό el-Born που θα κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020.
UPD:
Η ηλεκτρικό μοντέλο el-Born παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στην έκθεση της Γενεύης πριν λίγους μήνες όμως ένα διαφημιστικό video που πόσταρε πρόσφατα η Seat Σουηδίας φαίνεται πως μας αποκαλύπτει την μορφή που θα έχει τελικά το μοντέλο παραγωγής.
Μεταξύ άλλων βλέπουμε πως τα φουτουριστικά φώτα του πρωτότυπου έχουν αντικατασταθεί από πιο συμβατικές φωτιστικές μονάδες με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED. Η γρίλια της μάσκας παραμένει πολύ κοντά σε αυτό που είχαμε δει στο πρωτότυπο όμως οι αεραγωγοί του μοντέλου παραγωγής φαίνονται μεγαλύτεροι σε σχέση με το πρωτότυπο. Ιδιαίτερα θετικό πάντως είναι το γεγονός πως σε γενικές γραμμές έχει διατηρηθεί η σιλουέτα και η φιλοσοφία του αρκετά στυλάτου πρωτότυπου αν και παρατηρούμε αλλαγές στις ζάντες και στις πλαϊνές ποδιές.
Θυμίζουμε πως το el-Born είναι το δίδυμο μοντέλο του VW ID.3 και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MEB του γερμανικού ομίλου η οποία έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου η Seat ανέφερε πως το αυτοκίνητο θα έχει μπαταρία 62 kWh και ισχύ που θα φθάνει έως τους 204 ίππους χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα ενώ η αυτονομία θα αγγίζει τα 420 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε εάν το el-Born θα έχει εκδόσεις με διαφορετική χωρητικότητα μπαταρίας όπως το ID.3. Το μοντέλο αναμένεται να κάνει την επίσημη πρεμιέρα του μέσα στο 2020.
Μεταξύ άλλων βλέπουμε πως τα φουτουριστικά φώτα του πρωτότυπου έχουν αντικατασταθεί από πιο συμβατικές φωτιστικές μονάδες με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED. Η γρίλια της μάσκας παραμένει πολύ κοντά σε αυτό που είχαμε δει στο πρωτότυπο όμως οι αεραγωγοί του μοντέλου παραγωγής φαίνονται μεγαλύτεροι σε σχέση με το πρωτότυπο. Ιδιαίτερα θετικό πάντως είναι το γεγονός πως σε γενικές γραμμές έχει διατηρηθεί η σιλουέτα και η φιλοσοφία του αρκετά στυλάτου πρωτότυπου αν και παρατηρούμε αλλαγές στις ζάντες και στις πλαϊνές ποδιές.
Θυμίζουμε πως το el-Born είναι το δίδυμο μοντέλο του VW ID.3 και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MEB του γερμανικού ομίλου η οποία έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου η Seat ανέφερε πως το αυτοκίνητο θα έχει μπαταρία 62 kWh και ισχύ που θα φθάνει έως τους 204 ίππους χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα ενώ η αυτονομία θα αγγίζει τα 420 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε εάν το el-Born θα έχει εκδόσεις με διαφορετική χωρητικότητα μπαταρίας όπως το ID.3. Το μοντέλο αναμένεται να κάνει την επίσημη πρεμιέρα του μέσα στο 2020.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα