Αποστολή "C+S": Ταχύτερος ο Μπάτον στις ελεύθερες δοκιμές!

Αποστολή "C+S": Ταχύτερος ο Μπάτον στις ελεύθερες δοκιμές!

Τα παιχνίδια του καιρού οριοθέτησαν σήμερα τις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Το πρωί το σκηνικό ήταν χειμωνιάτικο με το θερμόμετρο να βρίσκεται σε μονοψήφιες ενδείξεις ενώ η πίστα ήταν γεμάτη νερό.

Αποστολή "C+S": Ταχύτερος ο Μπάτον στις ελεύθερες δοκιμές!

Τα παιχνίδια του καιρού οριοθέτησαν σήμερα τις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Το πρωί το σκηνικό ήταν χειμωνιάτικο με το θερμόμετρο να βρίσκεται σε μονοψήφιες ενδείξεις ενώ η πίστα ήταν γεμάτη νερό.


Αυτό έδωσε την ευκαιρία στους πιλότους να δοκιμάσουν για πρώτη φορά
σε συνθήκες αγώνας τα βρόχινα και ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli.
Οι έξοδοι από την πίστα ήταν πολλές, η πιο σοβαρή ήταν αυτή του παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος έχασε τον έλεγχο της Red Bull στην έξοδο της περίφημης στροφής 8 πατώντας πάνω στο κερμπ. Ο ταύρος αφήνιασε και ο Γερμανός έμεινε θεατής να μετρά τις πληγές από την επαφή με τις παρακείμενες μπαριέρες.

Κλείσιμο
Η ζημιά στην RB7 ήταν τόσο μεγάλη που οι μηχανικοί της Red Bull
δεν πρόλαβαν να διορθώσουν το μονοθέσιο έγκαιρα για να συμμετέχει στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ο 23χρονος πρωταθλητής.
Ο Φέτελ παρέμεινε στωικά και τα 90 λεπτά το γκαράζ της Red Bull κοιτώντας άπραγος τους υπόλοιπους να εξοικειώνονται με την πίστα που στο μεταξύ στέγνωσε.
Στην πρώτη περίοδο ενδεικτικό των συνθηκών που επικρατούσαν είναι ότι οι McLaren δεν επιχείρησαν να τρέξουν ειδικά ο Χάμιλτον.

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών σε στεγνό οδόστρωμα ο Τζένσον Μπάτον χρησιμοποιώντας την μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο μια επίδοση που υπολείπεται σχεδόν 2 sec από την απόλυτη στη συγκεκριμένη πίστα (1:24.770, 2005, Μοντόγια).

Δεν έλειψαν και πάλι οι έξοδοι από την πίστα με τον Μ.Σουμάχερ να υπερβάλλει και να πρωταγωνιστεί σε αρκετές από αυτές. Τα πρωτεία βέβαια κατέκτησε ο Παστόρ Μαλτονάντο μετρήσαμε πάνω από 10 εξόδους του οδηγού από τη Βενεζουέλα σήμερα.
Πάντως οι Mercedes έδειξαν ανταγωνιστικές και αρκετά γρήγορες σημειώστε ότι μόνο ο Μπάτον μπόρεσε να κινηθεί ταχύτερα από το Ρόσμπεργκ.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του νεαρού Γερμανού: "Θέλουμε μια καλή εμφάνιση εδώ όπως και στον προηγούμενο αγώνα. Πιστεύω ότι μπορούμε να βρεθούμε μπροστά από τις Ferrari".

Προβλήματα αντιμετώπισε ο Αλόνσο με τη Ferrari. O Ισπανός έμεινε για αρκετή ώρα άπραγος όσο οι μηχανικοί του επέλυαν κάποιο υδραυλικό πρόβλημα και μετά έχασε τον έλεγχο στην στροφή 6 ενεργοποιώντας πρόωρα το KERS με αποτέλεσμα να κάνει τετακέ.
Οι χρόνοι του Μάσα, νικητή 3 φορές (2006,2007,2008) στην Κωνσταντινούπολη δείχνουν πάντως ότι η Ferrari έχει μειώσει τη διαφορά από την κορυφή που στον προηγούμενο αγώνα στην Κίνα μετριόταν σε δευτερόλεπτα.

O Αλόνσο σε δηλώσεις του αρνήθηκε να εκτιμήσει τις αλλαγές στο αεροδυναμικό πακέτο της F150: " Είναι δύσκολο να πει κανείς σε τι επίπεδο βρισκόμαστε καθώς μόλις τελειώσαμε τις δοκιμές. Αλλά το μονοθέσιο ήταν καλό και το πρωί σε βρεγμένο οδόστρωμα και το απόγευμα σε στεγνό. Σίγουρα κάναμε βήμα προόδου μένει να φανεί πόσο μεγάλο είναι".

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Οδηγός                Ομάδα                  Χρόνος     Διαφορά  Γύροι

 1.  Fernando Alonso       Ferrari                1m38.670s            13
 2.  Nico Rosberg          Mercedes               1m40.072s  + 1.402   14
 3.  Michael Schumacher    Mercedes               1m40.132s  + 1.462   18
 4.  Nick Heidfeld         Renault                1m40.338s  + 1.668    9
 5.  Vitaly Petrov         Renault                1m40.401s  + 1.731   10
 6.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m40.421s  + 1.751   16
 7.  Felipe Massa          Ferrari                1m40.697s  + 2.027   14
 8.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m41.094s  + 2.424   18
 9.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari     1m41.178s  + 2.508   22
10.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m41.347s  + 2.677   16
11.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m42.564s  + 3.894    5
12.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth      1m42.597s  + 3.927    7
13.  Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m43.525s  + 4.855   11
14.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth      1m43.913s  + 5.243    5
15.  Karun Chandhok        Lotus-Renault          1m43.986s  + 5.316    6
16.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth           1m44.787s  + 6.117   20
17.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m44.954s  + 6.284    4
18.  Timo Glock            Virgin-Cosworth        1m45.183s  + 6.513   15
19.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth        1m45.237s  + 6.567   11
20.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth           1m48.461s  + 9.791    8
21.  Jarno Trulli          Lotus-Renault          1m51.676s  + 13.006   6
22.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m55.791s  + 17.121  13
23.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       2m00.666s  + 21.996   4
24. 
Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       δε χρονομετρήθηκε     1

Δεύτερη περίοδος

Θέση Πιλότος               Ομάδα                   Χρόνος      Διαφορά      Γύροι

 1.  Jenson Button         McLaren-Mercedes        1m26.456s                26

 2.  Nico Rosberg          Mercedes                1m26.521s  + 0.065         29

 3.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes        1m27.033s  + 0.577         31

 4.  Michael Schumacher    Mercedes                1m27.063s  + 0.607         21

 5.  Mark Webber           Red Bull-Renault        1m27.149s  + 0.693         31

 6.  Felipe Massa          Ferrari                 1m27.340s  + 0.884         37

 7.  Vitaly Petrov         Renault                 1m27.517s  + 1.061         37

 8.  Paul di Resta         Force India-Mercedes    1m27.725s  + 1.269         37

 9.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari          1m27.844s  + 1.388         32

10.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes    1m28.052s  + 1.596         37

11.  Fernando Alonso       Ferrari                 1m28.069s  + 1.613         27

12.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari      1m28.153s  + 1.697         36

13.  Nick Heidfeld         Renault                 1m28.475s  + 2.019         35

14.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari      1m28.765s  + 2.309         32

15.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth       1m28.828s  + 2.372         19

16.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth       1m28.946s  + 2.490         20

17.  Jarno Trulli          Lotus-Renault           1m29.409s  + 2.953         39

18.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari          1m29.637s  + 3.181         27

19.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault           1m30.281s  + 3.825         37

20.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth         1m31.035s  + 4.579         28

21.  Timo Glock            Virgin-Cosworth         1m31.221s  + 4.765         22

22.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth            1m31.320s  + 4.864         29

23.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth            1m31.989s  + 5.533         30

 

 

 















   Ο Μάρκο Προβερά διευθύνων σύμβουλος της Pirelli καλωσόρισε σήμερα στο motorhome της εταιρείας τους αγωνιστικούς διευθυντές όλων των ομάδων της F1.
 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης