Αποστολή "C+S": Ταχύτερος ο Μπάτον στις ελεύθερες δοκιμές!
Τα παιχνίδια του καιρού οριοθέτησαν σήμερα τις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Το πρωί το σκηνικό ήταν χειμωνιάτικο με το θερμόμετρο να βρίσκεται σε μονοψήφιες ενδείξεις ενώ η πίστα ήταν γεμάτη νερό.
Τα παιχνίδια του καιρού οριοθέτησαν σήμερα τις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Το πρωί το σκηνικό ήταν χειμωνιάτικο με το θερμόμετρο να βρίσκεται σε μονοψήφιες ενδείξεις ενώ η πίστα ήταν γεμάτη νερό.
Αυτό έδωσε την ευκαιρία στους πιλότους να δοκιμάσουν για πρώτη φορά σε συνθήκες αγώνας τα βρόχινα και ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli.
Οι έξοδοι από την πίστα ήταν πολλές, η πιο σοβαρή ήταν αυτή του παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος έχασε τον έλεγχο της Red Bull στην έξοδο της περίφημης στροφής 8 πατώντας πάνω στο κερμπ. Ο ταύρος αφήνιασε και ο Γερμανός έμεινε θεατής να μετρά τις πληγές από την επαφή με τις παρακείμενες μπαριέρες.
Η ζημιά στην RB7 ήταν τόσο μεγάλη που οι μηχανικοί της Red Bull δεν πρόλαβαν να διορθώσουν το μονοθέσιο έγκαιρα για να συμμετέχει στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ο 23χρονος πρωταθλητής.
Στην πρώτη περίοδο ενδεικτικό των συνθηκών που επικρατούσαν είναι ότι οι McLaren δεν επιχείρησαν να τρέξουν ειδικά ο Χάμιλτον.
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών σε στεγνό οδόστρωμα ο Τζένσον Μπάτον χρησιμοποιώντας την μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο μια επίδοση που υπολείπεται σχεδόν 2 sec από την απόλυτη στη συγκεκριμένη πίστα (1:24.770, 2005, Μοντόγια).
Δεν έλειψαν και πάλι οι έξοδοι από την πίστα με τον Μ.Σουμάχερ να υπερβάλλει και να πρωταγωνιστεί σε αρκετές από αυτές. Τα πρωτεία βέβαια κατέκτησε ο Παστόρ Μαλτονάντο μετρήσαμε πάνω από 10 εξόδους του οδηγού από τη Βενεζουέλα σήμερα.
Πάντως οι Mercedes έδειξαν ανταγωνιστικές και αρκετά γρήγορες σημειώστε ότι μόνο ο Μπάτον μπόρεσε να κινηθεί ταχύτερα από το Ρόσμπεργκ.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του νεαρού Γερμανού: "Θέλουμε μια καλή εμφάνιση εδώ όπως και στον προηγούμενο αγώνα. Πιστεύω ότι μπορούμε να βρεθούμε μπροστά από τις Ferrari".
Προβλήματα αντιμετώπισε ο Αλόνσο με τη Ferrari. O Ισπανός έμεινε για αρκετή ώρα άπραγος όσο οι μηχανικοί του επέλυαν κάποιο υδραυλικό πρόβλημα και μετά έχασε τον έλεγχο στην στροφή 6 ενεργοποιώντας πρόωρα το KERS με αποτέλεσμα να κάνει τετακέ.
Οι χρόνοι του Μάσα, νικητή 3 φορές (2006,2007,2008) στην Κωνσταντινούπολη δείχνουν πάντως ότι η Ferrari έχει μειώσει τη διαφορά από την κορυφή που στον προηγούμενο αγώνα στην Κίνα μετριόταν σε δευτερόλεπτα.
O Αλόνσο σε δηλώσεις του αρνήθηκε να εκτιμήσει τις αλλαγές στο αεροδυναμικό πακέτο της F150: " Είναι δύσκολο να πει κανείς σε τι επίπεδο βρισκόμαστε καθώς μόλις τελειώσαμε τις δοκιμές. Αλλά το μονοθέσιο ήταν καλό και το πρωί σε βρεγμένο οδόστρωμα και το απόγευμα σε στεγνό. Σίγουρα κάναμε βήμα προόδου μένει να φανεί πόσο μεγάλο είναι".
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Fernando Alonso Ferrari 1m38.670s 13 Δεύτερη περίοδος Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m26.456s 26 2. Nico Rosberg Mercedes 1m26.521s + 0.065 29 3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m27.033s + 0.577 31 4. Michael Schumacher Mercedes 1m27.063s + 0.607 21 5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m27.149s + 0.693 31 6. Felipe Massa Ferrari 1m27.340s + 0.884 37 7. Vitaly Petrov Renault 1m27.517s + 1.061 37 8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m27.725s + 1.269 37 9. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m27.844s + 1.388 32 10. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m28.052s + 1.596 37 11. Fernando Alonso Ferrari 1m28.069s + 1.613 27 12. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m28.153s + 1.697 36 13. Nick Heidfeld Renault 1m28.475s + 2.019 35 14. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m28.765s + 2.309 32 15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m28.828s + 2.372 19 16. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m28.946s + 2.490 20 17. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m29.409s + 2.953 39 18. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m29.637s + 3.181 27 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m30.281s + 3.825 37 20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m31.035s + 4.579 28 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m31.221s + 4.765 22 22. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m31.320s + 4.864 29 23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m31.989s + 5.533 30
2. Nico Rosberg Mercedes 1m40.072s + 1.402 14
3. Michael Schumacher Mercedes 1m40.132s + 1.462 18
4. Nick Heidfeld Renault 1m40.338s + 1.668 9
5. Vitaly Petrov Renault 1m40.401s + 1.731 10
6. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m40.421s + 1.751 16
7. Felipe Massa Ferrari 1m40.697s + 2.027 14
8. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m41.094s + 2.424 18
9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m41.178s + 2.508 22
10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m41.347s + 2.677 16
11. Mark Webber Red Bull-Renault 1m42.564s + 3.894 5
12. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m42.597s + 3.927 7
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m43.525s + 4.855 11
14. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m43.913s + 5.243 5
15. Karun Chandhok Lotus-Renault 1m43.986s + 5.316 6
16. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m44.787s + 6.117 20
17. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m44.954s + 6.284 4
18. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m45.183s + 6.513 15
19. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m45.237s + 6.567 11
20. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m48.461s + 9.791 8
21. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m51.676s + 13.006 6
22. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m55.791s + 17.121 13
23. Jenson Button McLaren-Mercedes 2m00.666s + 21.996 4
24. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes δε χρονομετρήθηκε 1
Ο Μάρκο Προβερά διευθύνων σύμβουλος της Pirelli καλωσόρισε σήμερα στο motorhome της εταιρείας τους αγωνιστικούς διευθυντές όλων των ομάδων της F1.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr