Κόντρα για τις αεροτομές της Mercedes

Κόντρα για τις αεροτομές της Mercedes


Στη Red Bull αρνούνται να χωνέψουν πως ο Ρος Μπρον εμπνεύστηκε μια διάταξη που στολάρει την εμπρός αεροτομή όταν ενεργοποιείται το DRS στην πίσω αεροτομή η οποία είναι νομότυπη.

Κόντρα για τις αεροτομές της Mercedes
Στη Red Bull αρνούνται να χωνέψουν πως ο Ρος Μπρον εμπνεύστηκε μια διάταξη που στολάρει την εμπρός αεροτομή όταν ενεργοποιείται το DRS στην πίσω αεροτομή η οποία είναι νομότυπη.

Όπως ίσως γνωρίζετε τις τελευταίες μέρες έχει γίνει μεγάλη συζήτηση
Κλείσιμο
για την οπή που αποκαλύπτεται στο πλαϊνό της πίσω αεροτομής της Mercedes κάθε φορά που ενεργοποιείται το DRS. Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν πως ο αέρας που εισχωρεί εκεί διοχετεύεται από το σώμα του μονοθεσίου μέχρι το κάτω μέρος της εμπρός αεροτομή απ’ όπου εξέρχεται από δυο οπές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη διαταραχή της ροής του αέρα σ’ αυτή την περιοχή που οδηγεί στο στολάρισμα της πτέρυγας.

Δεδομένου πως το DRS ενεργοποιείται στην ευθεία η εν λόγω διάταξη έχει ευεργετικά αποτελέσματα καθότι μειώνονται οι αντιστάσεις και αυξάνεται η τελική ταχύτητα. Επιπλέον το μονοθέσιο δεν ανασηκώνεται όταν ενεργοποιείται το DRS και χάνει  την πίσω πίεση καθότι αφαιρείται και η εμπρός.

Από την πλευρά της Red Bull πιέζουν προς όλες τις κατευθύνσεις για να θεωρηθεί παράνομη η εν λόγω διάταξη. Ο αγ. διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε σε τηλεοπτική εκπομπή ότι περιμένει μια απάντηση από τον αλυτάρχη της FIA, Τσάρλι Ουίτινγκ στην Κίνα: «Αν δε μας ικανοποιήσει η απάντηση έχουμε πάντα το δικαίωμα της ένστασης» τόνισε ο Βρετανός μάνατζερ θέλοντας να δείξει πως η ομάδα του είναι αποφασισμένη να φτάσει το θέμα στα άκρα.
Η πίστα της Σαγκάη ευνοεί τα μονοθέσια που μπορούν να σημειώσουν υψηλή τελική ταχύτητα.

Θυμίζουμε ότι τις προηγούμενες μέρες η Mercedes έθεσε επίσημα ερωτήματα όσον αφορά στη νομιμότητα του συστήματος που απομονώνει κατά τη διάρκεια της πέδησης μέχρι και 4 κυλίνδρους στον κινητήρα της Renault. Οι Γερμανοί χρησιμοποιώντας ηχητικές αναλύσεις επιμένουν πως στο γαλλικό κινητήρα που χρησιμοποιεί η Red Bull απενεργοποιούνται πέντε κύλινδροι κάτι που αντιβαίνει τον κανονισμό. Αρκετοί είναι αυτοί που συνδυάζουν τις δυο περιπτώσεις και τις θεωρούν δράση - αντίδραση.


Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δεξιά, περπατά με τον τεχνικό διευθυντή της εταιρείας Άντριαν Νιούι, στα πάντοκ. Πίσω τους διακρίνεται ο Αλόνσο.









Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης