Ο 27χρονος πιλότος της Williams πιστεύει πως έχει κατανοήσει σε βάθος τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των φετινών ελαστικών της Pirelli.
Τάκης Πουρναράκης
Ο 27χρονος πιλότος της Williams πιστεύει πως έχει κατανοήσει σε βάθος τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των φετινών ελαστικών της Pirelli.
Ο Μαλντονάντο κατάφερε να κερδίσει έναν αγώνα φέτος στην Ισπανία
Κλείσιμο
το Μάιο ενώ στη Βαλένθια πάλευε για μια θέση στο βάθρο μέχρι τη στιγμή της σύγκρουσης με το Λιούις Χάμιλτον. Επιπλέον η απόδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές είναι ενδεικτική της ανταγωνιστικότητας της FW27.
Μιλώντας σχετικά ο νεαρός από τη Βενεζουέλα τόνισε μεταξύ άλλων: «Νομίζω ότι κατανοώ πολύ καλά τον τρόπο που δουλεύουν τα ελαστικά. Πολύ καλύτερα απ’ ότι πέρυσι. Παρότι υπάρχουν σημαντικές αλλαγές εγώ νιώθω πως τα κατανοώ πολύ καλύτερα. Ξέρω ακριβώς τι πρέπει να κάνω για να προσέξω τα ελαστικά και πώς να τα χρησιμοποιήσω στον αγώνα ώστε ν’ αντέξουν περισσότερους γύρους. Πάντα προσπαθώ να βελτιωθώ αλλά πιστεύω πως ο συνδυασμός, πιλότου – μονοθεσίου – ελαστικών είναι καλός αυτή τη στιγμή. Τα φετινά ελαστικά έχουν πολύ μικρό παράθυρο λειτουργίας. Αν βρεθείς έστω και λίγο εκτός αυτού, χάνεις το παιχνίδι. Είναι πολύ δύσκολο να ολοκληρώσεις αλάνθαστα ένα γύρο και οι διαφορές στο χρόνο είναι πολύ μικρές. Ειδικά στις κατατακτήριες δοκιμές εάν κάπου χάσεις 2 δέκατα εύκολα μπορεί να βρεθείς εκτός δεκάδας. Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για να κατανοήσουμε τα ελαστικά και να καταστήσουμε το μονοθέσιο ανταγωνιστικό σε διαφορετικές συνθήκες και με διαφορετικά set –up».
Κομβικό ερώτημα είναι αν όντως ο Μαλντονάντο μπορεί να δει κάτι που οι άλλοι αδυνατούν ή συμβαίνει το αντίθετο; Δηλαδή απλά η απειρία του 27χρονου από την Βενεζουέλα δεν τον βοηθά να δει σφαιρικά μια κατάσταση και η μονοδιάστατη οπτική τον περιορίζει και τον κάνει να πιστεύει πως καταλαβαίνει. Ο χρόνος θα δείξει.
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.