Φέτελ, Αλόνσο ή Ράικονεν;

Φέτελ, Αλόνσο ή Ράικονεν;

Η σημερινή μάχη επί Ισπανικού εδάφους (15:00 ΕΤ1, ΕΡΤHD, ΟΤΕTV) είναι εξαιρετικά απρόβλεπτη.

Φέτελ, Αλόνσο ή Ράικονεν;
Η σημερινή μάχη επί Ισπανικού εδάφους (15:00 ΕΤ1, ΕΡΤHD, ΟΤΕTV) είναι εξαιρετικά απρόβλεπτη.

Όπως ίσως γνωρίζετε από την πρώτη σειρά της εκκίνησης του Ισπανικού GP
Κλείσιμο
θα ξεκινήσουν οι δυο Mercedes των Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον. Όμως στο στρατόπεδο της Γερμανικής ομάδας επικρατεί συγκρατημένη απαισιοδοξία για την έκβαση του αγώνα. Είναι η 3η συνεχή φορά που μια Mercedes εκκινεί από την pole position και στις δυο προηγούμενες δεν μπόρεσαν να διατηρήσουν αυτή τη θέση. Στη Κίνα ο Χάμιλτον ανέβηκε στο βάθρο αλλά στο Μπαχρέιν ο Ρόσμπεργκ έπεσε στην 9η θέση. Ερωτώμενος αν αυτό μπορεί να συμβεί και σήμερα ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Ρος Μπρον ξεκαθάρισε: «Ναι μπορεί. Το θέμα που αντιμετωπίζουμε με τα ελαστικά είναι να τα πιέσουμε στο όριο. Όταν το υπερβαίνουμε αυτά τελειώνουν. Έχουμε βελτιωθεί σε επίπεδο αγώνα αλλά στόχος μας παραμένει ένα καλύτερο αποτέλεσμα από την τελευταία φορά. Δεν περιμένουμε εντυπωσιακά βήματα. Θέλουμε να είμαστε λίγο καλύτεροι από την προηγούμενη φορά. Ο Χάμιλτον ήταν 5ος στο Μπαχρέιν αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος».

Τούτων δοθέντων αλλά και με τη στατιστική να λέει ότι στην Ισπανία κερδίζει 22 από τις 23 φορές κάποιος από την πρώτη σειρά το ερώτημα είναι τι θα δούμε σήμερα. Πίσω από τις Mercedes βρίσκονται οι δυο πρωτοπόροι στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ράικονεν.

Ο Γερμανός άσσος της Red Bull ήταν χαρούμενος μετά τη λήξη των δοκιμών: «Ήμουν ικανοποιημένος από τα περάσματά μου στον τελευταίο τομέα της πίστας όπου πάντα είχα πρόβλημα. Ευτυχώς τώρα πια, έχω κατανοήσει λίγο καλύτερα τις τελευταίες στροφές. Είμαι πολύ χαρούμενος καθώς χθες και σήμερα το πρωί δεν ένιωθα άνετα μέσα στο μονοθέσιο, κυρίως στο συγκεκριμένο κομμάτι της πίστας. Βελτιώσαμε όμως το μονοθέσιο μας. Οι κατατακτήριες κύλησαν ομαλά για εμάς, ακολουθήσαμε λίγο διαφορετική προσέγγιση χρησιμοποιώντας μόνο τη μέση γόμα και αν αυτό θα μας βοηθήσει ή όχι, θα φανεί αύριο. Θα είναι όμως ένας αγώνας με ενδιαφέρον, που τα πάντα θα κριθούν στη φθορά των ελαστικών. Είναι καλό που εκκινώ ψηλά, θα δούμε τι θα συμβεί αύριο».

Από την πλευρά του ο Φερνάντο Αλόνσο που έχει την υψηλότερη τελική απ’ όλα τα μονοθέσια (318.5km/h) ήταν αισιόδοξος πως μπορεί να κερδίσει: «Πολλά θα εξαρτηθούν στην εκκίνηση. Σίγουρα το μονοθέσιο μας είναι καλύτερο σε ρυθμό αγώνα απ’ ότι σε ρυθμό δοκιμών».



Ο Ράικονεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να είναι η Ε 21 σε θέση να πραγματοποιήσει λιγότερες αλλαγές ελαστικών:
«Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε ένα πιτ στοπ λιγότερο από τους άλλους. Θα είναι ενδιαφέρον αγώνας».  Η τελική ταχύτητα της Lotus μετρήθηκε στα 313km/h ενώ αυτή της Red Bull του Φέτελ στα 306km/h.

Δεδομένου πως ο αγώνας θα διαρκέσει 66 γύρους η λογική λέει πως σχεδόν όλοι θα πάνε σε 3 πιτ στοπ με το πρώτο πριν τον 15ο γύρο, το 2ο πριν τον 35ο γύρο και το 3ο πριν τον 50στό γύρο. Αν κάποιος ξεπεράσει τον 15ο γύρο ειδικά από τους πρώτους 10 που εκκινούν με τη μέση γόμα ίσως είναι δυνατό με τη νέα σκληρή γόμα της Pirelli να κάνει δυο αλλαγές μέχρι το φινάλε αλλάζοντας λάστιχα για δεύτερη και τελευταία φορά μετά τον 40οστό γύρο. Αλλά το πιο πιθανό είναι να δούμε 3 πιτ στοπ.

Η σημερινή σειρά εκκίνησης μετά τις ποινές που επιβλήθηκαν στους Γκουτιέρεζ και Μάσα.

 Εκκίνηση Ισπανικού GP

(μετά τις ποινές)

Θέση Οδηγός               Ομάδα

1.   Nico Rosberg         Mercedes

2.   Lewis Hamilton       Mercedes

3.   Sebastian Vettel     Red Bull-Renault

4.   Kimi Raikkonen       Lotus-Renault

5.   Fernando Alonso      Ferrari

6.   Romain Grosjean      Lotus-Renault

7.   Mark Webber          Red Bull-Renault

8.   Sergio Perez         McLaren-Mercedes

9.   Felipe Massa         Ferrari

10.  Paul di Resta        Force India-Mercedes

11.  Daniel Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari

12.  Jean-Eric Vergne     Toro Rosso-Ferrari

13.  Adrian Sutil         Force India-Mercedes

14.  Jenson Button        McLaren-Mercedes

15.  Nico Hulkenberg      Sauber-Ferrari

16.  Valtteri Bottas      Williams-Renault

17.  Pastor Maldonado     Williams-Renault

18.  Giedo van der Garde  Caterham-Renault

19.  Esteban Gutierrez    Sauber-Ferrari

20.  Jules Bianchi        Marussia-Cosworth

21.  Max Chilton          Marussia-Cosworth

22.  Charles Pic          Caterham-Renault

Οι οπαδοί του Αλόνσο και της Ferrari ζητούν νίκη και μόνο σήμερα από τον Ισπανό.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best Of Network

Δείτε Επίσης