Lotus: Δεν είναι δίκαιο να γίνουν αλλαγές στα λάστιχα!

Lotus: Δεν είναι δίκαιο να γίνουν αλλαγές στα λάστιχα!

Η βρετανική ομάδα βρίσκεται στην ευτυχή συγκυρία να διαθέτει το πιο ευγενικό σασί με τα ελαστικά την Ε21 και λογικά αντιδρά στις κυοφορούμενες αλλαγές στα ελαστικά.

Lotus: Δεν είναι δίκαιο να γίνουν αλλαγές στα λάστιχα!
Η βρετανική ομάδα βρίσκεται στην ευτυχή συγκυρία να διαθέτει το πιο ευγενικό σασί με τα ελαστικά την Ε21. Οι κακές γλώσσες ερίζουν για το κατά πόσο αυτό έτυχε ή πέτυχε αλλά σημασία έχει πως ο Κίμι Ράικονεν στην Ισπανία είχε την δυνατότητα πρώτον να μεγιστοποιήσει τη χρήση της μέσης γόμας – πιο μαλακής εκ των δυο διαθέσιμων γομών και ταυτόχρονα να κινηθεί ταχύτερα από σχεδόν όλους τους αντιπάλους του πλην του Αλόνσο πραγματοποιώντας μια αλλαγή ελαστικών λιγότερη.

Ο Φινλανδός πρωταθλητής ανέβηκε για 3ο συνεχή αγώνα στο δεύτερο σκαλί του βάθρου
Κλείσιμο
μετά την νίκη του στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος στην Αυστραλία και πλέον υπολείπεται μόλις 4 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Σεμπάστιαν Φέτελ. Λογικό είναι στη Lotus να μην θέλουν ούτε ν’ ακούσουν για οιαδήποτε αλλαγή στα ελαστικά. Βέβαια τα πράγματα στη F1 δεν είναι ποτέ απλά μην ξεχνάτε πως η Lotus έχει κοινό προμηθευτή κινητήρων με τη Red Bull που πιέζει ασφυκτικά προς την κατεύθυνση της αλλαγής των γομών των ελαστικών.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της βρετανικής ομάδας Έρικ Μπουλιέ ήταν αρκετά προσεκτικός στις δηλώσεις του αλλά ταυτόχρονα ξεκάθαρος: «« Δεν
είναι δίκαιο να έχουμε αλλαγή αλλά θα το αντιμετωπίσουμε, καθότι όλοι έχουν τα ίδια λάστιχα. Το θέμα δεν είναι τα λάστιχα, είναι να ρυθμίσεις το μονοθέσιο σου ώστε να τα προφυλάσσει. Ήδη έγινε μια αλλαγή στη σκληρή γόμα απ’ αυτόν τον αγώνα για να ικανοποιηθεί η ομάδα που διαμαρτύρεται. Ελπίζω να μην αλλάξει κάτι η Pirelli. Τους ζητήσαμε να φτιάξουν ελαστικά που αντέχουν 20 γύρους. Το έκαναν και τέλος».

Από την πλευρά του ως άμεσα ενδιαφερόμενος ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι ήταν λίγο πιο συγκεκριμένος: «Τι θέλουν; Μας ζήτησαν να φτιάξουμε ελαστικά ώστε να έχουμε απρόβλεπτους αγώνες σαν το Καναδικό GP του 2010. Ζήτησαν 2 με 3 αλλαγές ελαστικών σε κάθε αγώνα. Θέλετε να επιστρέψουμε στη μια αλλαγή ελαστικών και στον poleman, σίγουρο νικητή; Εκτός αν το θέμα είναι να δώσουμε στη Red Bull τα ελαστικά που την βολεύουν για να πάρει τον τίτλο. Είναι η μόνη ομάδα που θα ωφεληθεί απ’ την αλλαγή».

Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (26/5) στους στενούς δρόμους του Μόντε Κάρλο. Εκεί η Pirelli θα θέσει για πρώτη φορά φέτος στη διάθεση των ομάδων τις δυο πιο μαλακές γόμες. Η Pirelli έχει προαναγγείλει αλλαγές στα ελαστικά της από το Καναδικό GP (9/6).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης