Ferrari: Αλλαγή σασί στο Μάσα!
Ferrari: Αλλαγή σασί στο Μάσα!
Η Ιταλική ομάδα ανακοίνωσε πως ο Βραζιλιάνος πιλότος θα έχει στη διάθεσή του στον Καναδά νέο σασί καθότι το προηγούμενο υπέστη σοβαρό πλήγμα από την πρόσκρουση στα προστατευτικά στο Μονακό.
UPD:
Η Ιταλική ομάδα ανακοίνωσε πως ο Βραζιλιάνος πιλότος θα έχει στη διάθεσή του στον Καναδά νέο σασί καθότι το προηγούμενο υπέστη σοβαρό πλήγμα από την πρόσκρουση στα προστατευτικά στο Μονακό.
Ο Μάσα χτύπησε δυο φορές στο ίδιο σημείο στα φρένα για τη Saint Devote στο τέλος της καμπής εκκίνησης τερματισμού. Μια το Σάββατο στις ελεύθερες δοκιμές και γι’ αυτό έχασε τις κατατακτήριες και μια την Κυριακή στον 29ο γύρο του αγώνα. Από τη Ferrari απέδωσαν το πανομοιότυπο ατύχημα σε δυο διαφορετικές αιτίες το Σάββατο σε οδηγικό λάθος και την Κυριακή σε σπάσιμο μπράτσου της ανάρτησης.
Το σασί είναι φτιαγμένο από ανθρακόνημα και εποξική ρητίνη. Πρόκειται ουσιαστικά για την «μπανιέρα» μέσα στην οποία κάθεται ο οδηγός και γύρω της εδράζονται, ο κινητήρας, οι αεροτομές και το πάτωμα του μονοθεσίου. Είναι πρωτότυπη μοναδική κατασκευή και για την παραγωγή του χρειάζονται κοντά στους 3 μήνες καθότι τα επίπεδα μορφοποιούνται με ειδική κυψελωτή πλέξη και (layers) ψήνονται το ένα μετά το άλλο, σε ειδικούς φούρνους. Μια ομάδα κατά μέσο όρο κατασκευάζει 6 σασί κάθε χρονιά. Η F138 του Αλόνσο θα παραμείνει με το ίδιο σασί ενώ από τη Ferrari δηλώνουν με σιγουριά ότι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν ξανά τέτοιο πρόβλημα, πράγμα που συνηγορεί με τις θεωρίες πως αυτό συνδέονταν με τη φύση της διαδρομής στο Μονακό και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε set –up που αυτή συνεπάγεται.
Ο Μάσα χτύπησε δυο φορές στο ίδιο σημείο στα φρένα για τη Saint Devote στο τέλος της καμπής εκκίνησης τερματισμού. Μια το Σάββατο στις ελεύθερες δοκιμές και γι’ αυτό έχασε τις κατατακτήριες και μια την Κυριακή στον 29ο γύρο του αγώνα. Από τη Ferrari απέδωσαν το πανομοιότυπο ατύχημα σε δυο διαφορετικές αιτίες το Σάββατο σε οδηγικό λάθος και την Κυριακή σε σπάσιμο μπράτσου της ανάρτησης.
Το σασί είναι φτιαγμένο από ανθρακόνημα και εποξική ρητίνη. Πρόκειται ουσιαστικά για την «μπανιέρα» μέσα στην οποία κάθεται ο οδηγός και γύρω της εδράζονται, ο κινητήρας, οι αεροτομές και το πάτωμα του μονοθεσίου. Είναι πρωτότυπη μοναδική κατασκευή και για την παραγωγή του χρειάζονται κοντά στους 3 μήνες καθότι τα επίπεδα μορφοποιούνται με ειδική κυψελωτή πλέξη και (layers) ψήνονται το ένα μετά το άλλο, σε ειδικούς φούρνους. Μια ομάδα κατά μέσο όρο κατασκευάζει 6 σασί κάθε χρονιά. Η F138 του Αλόνσο θα παραμείνει με το ίδιο σασί ενώ από τη Ferrari δηλώνουν με σιγουριά ότι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν ξανά τέτοιο πρόβλημα, πράγμα που συνηγορεί με τις θεωρίες πως αυτό συνδέονταν με τη φύση της διαδρομής στο Μονακό και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε set –up που αυτή συνεπάγεται.
Επόμενος αγώνας είναι το Καναδικό GP στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ στο Μόντρεαλ και θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο (8-9/6).
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα