Η κρίση στην Ερυθρά θάλασσα προκαλεί καθυστερήσεις, αύξηση τιμών και πληθωριστικές πιέσεις
Η κρίση στην Ερυθρά θάλασσα προκαλεί καθυστερήσεις, αύξηση τιμών και πληθωριστικές πιέσεις
Οι τιμές των ναύλων αυξάνονται καθημερινά, ο χρόνος μεταφοράς επιμηκύνεται και η απειλή για καθυστέρηση παράδοσης των ανοιξιάτικων και καλοκαιρινών προϊόντων καταγράφει άνοδο
Oι επιθέσεις σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα συνεχίζουν και αυξάνουν τις τιμές των θαλάσσιων μεταφορών, προκαλώντας αύξηση των πληθωριστικών πιέσεων και των καθυστερήσεων στην παράδοση των εμπορευμάτων.
Οι ναυτιλιακές έχουν ήδη εκτρέψει εμπορικές συναλλαγές ύψους $200 δισ. εκτός της Διώρυγας του Σουέζ, οδηγώντας τα πλοία τους σε περίπλου της Αφρικής.
Αυτό δημιουργεί ένα νέο μέτωπο στην «καταιγίδα» την οποία αντιμετωπίζει το παγκόσμιο εμπόριο. Οι τιμές των ναύλων αυξάνονται καθημερινά, ο χρόνος μεταφοράς επιμηκύνεται και η απειλή για καθυστέρηση παράδοσης των ανοιξιάτικων και καλοκαιρινών προϊόντων καταγράφει άνοδο.
«Οι πιέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα οι οποίες προκάλεσαν το μεταβατικό μέρος του πληθωρισμού το 2022 ενδέχεται να επιστρέψουν εάν συνεχιστούν τα προβλήματα στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Ινδικό Ωκεανό», όπως δήλωσε το στέλεχος της The Lindsey Group, Λάρι Λίντσεϊ στο CNBC.
«Ούτε η Fed ούτε η ΕΚΤ μπορούν να κάνουν κάτι για τα προβλήματα αυτά και πιθανότατα θα μελετήσουν τις πληθωριστικές πιέσεις τις οποίες αυτά δημιουργούν», συμπλήρωσε.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Ειδήσεις σήμερα:
Αποκυήματα φαντασίας απαντά η κυβέρνηση στην «πρόταση Μητσοτάκη σε Κασσελάκη για υπουργείο το ‘19»
Αιγές: Εντυπωσιακές φωτογραφίες από το αναστηλωμένο ανάκτορο που στέφθηκε βασιλιάς ο Μέγας Αλέξανδρος
Νίκος Χαρδαλιάς: Αυτοί είναι οι 19 αντιπεριφερειάρχες Αττικής και οι 16 εντεταλμένοι σύμβουλοι
Οι ναυτιλιακές έχουν ήδη εκτρέψει εμπορικές συναλλαγές ύψους $200 δισ. εκτός της Διώρυγας του Σουέζ, οδηγώντας τα πλοία τους σε περίπλου της Αφρικής.
Αυτό δημιουργεί ένα νέο μέτωπο στην «καταιγίδα» την οποία αντιμετωπίζει το παγκόσμιο εμπόριο. Οι τιμές των ναύλων αυξάνονται καθημερινά, ο χρόνος μεταφοράς επιμηκύνεται και η απειλή για καθυστέρηση παράδοσης των ανοιξιάτικων και καλοκαιρινών προϊόντων καταγράφει άνοδο.
«Οι πιέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα οι οποίες προκάλεσαν το μεταβατικό μέρος του πληθωρισμού το 2022 ενδέχεται να επιστρέψουν εάν συνεχιστούν τα προβλήματα στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Ινδικό Ωκεανό», όπως δήλωσε το στέλεχος της The Lindsey Group, Λάρι Λίντσεϊ στο CNBC.
«Ούτε η Fed ούτε η ΕΚΤ μπορούν να κάνουν κάτι για τα προβλήματα αυτά και πιθανότατα θα μελετήσουν τις πληθωριστικές πιέσεις τις οποίες αυτά δημιουργούν», συμπλήρωσε.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Ειδήσεις σήμερα:
Αποκυήματα φαντασίας απαντά η κυβέρνηση στην «πρόταση Μητσοτάκη σε Κασσελάκη για υπουργείο το ‘19»
Αιγές: Εντυπωσιακές φωτογραφίες από το αναστηλωμένο ανάκτορο που στέφθηκε βασιλιάς ο Μέγας Αλέξανδρος
Νίκος Χαρδαλιάς: Αυτοί είναι οι 19 αντιπεριφερειάρχες Αττικής και οι 16 εντεταλμένοι σύμβουλοι
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα