Ναυτιλία: Κυριαρχούν οι Έλληνες εφοπλιστές σε ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων το 2024
Ναυτιλία: Κυριαρχούν οι Έλληνες εφοπλιστές σε ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων το 2024
Υποκλίνονται σε αφιερώματα τους τα διεθνή ΜΜΕ ενώ μετρά αντίστροφα ο χρόνος για την παγκόσμια ναυτιλιακή έκθεση Ποσειδώνια 2024 - Ποιο είναι το διαπραγματευτικό υπερόπλο της Ελλάδας
Αξιοποιώντας την τεράστια ρευστότητα που τους εξασφάλισαν οι καλές ναυλαγορές, οι Έλληνες εφοπλιστές παραμέρισαν τους ενδοιασμούς τους όσον αφορά ποιους τύπους πλοίων και με ποιες μηχανές θα ναυπηγήσουν λόγω της αβεβαιότητας υπάρχει για τα εναλλακτικά καύσιμα και πλημμύρισαν με παραγγελίες τις γιάρδες κυρίως της ανατολής.
Σύμφωνα με στοιχεία ναυλομεσιτικών οίκων μέσα σε έναν χρόνο και πιο συγκεκριμένα από τον Μάιο του 2023 έως τον Μάιο του 2024 έχουν τοποθετήσει 191 παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων εκ των οποίων 64 είναι φορτηγά μεταφοράς χύδην φορτίου , 92 δεξαμενόπλοια και 28 μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγραερίου.
Δεύτερη και καταϊδρωμένη έρχεται η Ιαπωνία με 125 παραγγελίες και στην τρίτη θέση βρίσκουμε τους Κινέζους με 122 πλοία.
Όμως η ελληνική ναυτιλία πρωταγωνιστεί και στις αγορές μεταχειρισμένων – second hand πλοίων. Οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες έχουν αγοράσει 266 πλοία εκ των οποίων 183 είναι φορτηγά (ποσοστό 68,6%) και 56 δεξαμενόπλοια δύο κατηγορίες στις οποίες εστιάζουν οι Έλληνες διαχρονικά.
Με τον χρόνο να κυλάει αντίστροφα έως την έναρξη της παγκόσμιας ναυτιλιακής Έκθεσης των Ποσειδωνίων, τα φώτα των διεθνών ΜΜΕ είναι στραμμένα στην Ελλάδα και στη Ναυτιλία της με ειδικά αφιερώματα.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
To παρασκήνιο του αιφνιδιασμού Σούνακ με τις πρόωρες εκλογές - Θα αναβιώσει η «κατάρα του Ιουλίου» για τους Τόρις;
Ελληνικό ευρω-μπλόκο στα Σκόπια όσο συνεχίζονται τα «κόλπα» - Τελειώνουν τα ψέματα ως τη Σύνοδο του ΝΑΤΟ
Σε αρμονία ο Κασσελάκης με τον Τσίπρα, σε διάσταση από την «κομματική επετηρίδα»
Σύμφωνα με στοιχεία ναυλομεσιτικών οίκων μέσα σε έναν χρόνο και πιο συγκεκριμένα από τον Μάιο του 2023 έως τον Μάιο του 2024 έχουν τοποθετήσει 191 παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων εκ των οποίων 64 είναι φορτηγά μεταφοράς χύδην φορτίου , 92 δεξαμενόπλοια και 28 μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγραερίου.
Δεύτερη και καταϊδρωμένη έρχεται η Ιαπωνία με 125 παραγγελίες και στην τρίτη θέση βρίσκουμε τους Κινέζους με 122 πλοία.
Όμως η ελληνική ναυτιλία πρωταγωνιστεί και στις αγορές μεταχειρισμένων – second hand πλοίων. Οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες έχουν αγοράσει 266 πλοία εκ των οποίων 183 είναι φορτηγά (ποσοστό 68,6%) και 56 δεξαμενόπλοια δύο κατηγορίες στις οποίες εστιάζουν οι Έλληνες διαχρονικά.
Με τον χρόνο να κυλάει αντίστροφα έως την έναρξη της παγκόσμιας ναυτιλιακής Έκθεσης των Ποσειδωνίων, τα φώτα των διεθνών ΜΜΕ είναι στραμμένα στην Ελλάδα και στη Ναυτιλία της με ειδικά αφιερώματα.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
To παρασκήνιο του αιφνιδιασμού Σούνακ με τις πρόωρες εκλογές - Θα αναβιώσει η «κατάρα του Ιουλίου» για τους Τόρις;
Ελληνικό ευρω-μπλόκο στα Σκόπια όσο συνεχίζονται τα «κόλπα» - Τελειώνουν τα ψέματα ως τη Σύνοδο του ΝΑΤΟ
Σε αρμονία ο Κασσελάκης με τον Τσίπρα, σε διάσταση από την «κομματική επετηρίδα»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα