Υποχρεωτική η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τα σχολεία που έβαλαν «λουκέτο» λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού
Υποχρεωτική η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τα σχολεία που έβαλαν «λουκέτο» λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού
Με βάση το πρωτοκόλλο του ΕΟΔΥ, σε περίπτωση κρούσματος επιβάλλεται η αναστολή λειτουργίας για 14 ημέρες - Για την αναστολή λειτουργίας σχολικής μονάδας απαιτείται ο εντοπισμός τουλάχιστον τριών κρουσμάτων κορωνοϊού
Υποχρεωτικά είναι τα εξ αποστάσεως μαθήματα για τους μαθητές σχολείων, τα οποία είναι κλειστά λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού.
Στο υπουργείο Παιδείας παρακολουθούν τις εξελίξεις με τον κορωνοϊό στα σχολεία της χώρας και εξετάζουν την κάθε περίπτωση χωριστά, όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά.
Η οδηγία είναι να «γυρίσουν την εκπαίδευση στην τηλεκπαίδευση», όπου τα σχολεία παραμένουν κλειστά και με όσες περισσότερες ώρες γίνεται από το εξάωρο. Η λειτουργία των σχολείων συνεχίζεται κανονικά, ενώ αρμόδιοι παράγοντες θυμίζουν οτι όπως έχει πει και ο πρωθυπουργός τα σχολεία είναι τα τελευταία που θα κλείσουν.
Σύμφωνα με την γλώσσα της αριθμητικής, από τις 14.400 μονάδες έχουν κλείσει 70, ενώ όπως λένε στο υπουργείο Παιδείας κάθε ημέρα παρακολουθούν βήμα – βήμα την κατάσταση, όπως αυτή διαμορφώνεται.
Ηδη σήμερα ξεκίνησαν μαθήματα τηλεδιδασκαλίας στα σχολεία, τα οποία είναι κλειστά λόγω κρουσμάτων σε μαθητές ή εκπαιδευτικούς, προκειμένου να μην χαθούν διδακτικές ώρες διδακτικές ώρες. ενώ η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, παρακολούθησε το μάθημα που έγινε εξ΄ αποστάσεως σε σχολεία της Πέλλας.
Οι διευθύνσεις εκπαίδευσης καλούνται να φτιάξουν καταλόγους με τους μαθητές, που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς έχουν νοσήσει ή ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου η γιατί έχει κλείσει το σχολείο.
Με βάση το πρωτοκόλλο του ΕΟΔΥ, σε περίπτωση κρούσματος επιβάλλεται η αναστολή λειτουργίας για 14 ημέρες, ενώ για την αναστολή λειτουργίας σχολικής μονάδας απαιτείται ο εντοπισμός τουλάχιστον τριών κρουσμάτων, μη άμεσα συσχετιζόμενων μεταξύ τους.
Οι διευθύνσεις εκπαίδευσης έχουν λάβει ήδη τις σχετικές οδηγίες, με τις οποίες καλούνται, να κοινοποιήσουν τα στοιχεία των μαθητών που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία και ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, προκειμένου να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακών τμημάτων.
«Η δια ζώσης διδασκαλία των παιδιών μας από τους εκπαιδευτικούς είναι αναντικατάστατη. Ωστόσο, όταν υπάρχουν αντικειμενικά εμπόδια, σε αυτή την ιδιαίτερη σχολική χρονιά που ξεκίνησε, οι εκπαιδευτικοί μας καλούνται να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας μέσω τηλεκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα εργαλεία και έχει θωρακίσει το θεσμικό πλαίσιο προκειμένου, σε αυτήν την πρωτοφανή συγκυρία, να συνεχίζεται κανονικά η εκπαιδευτική διαδικασία, η ύλη να προχωράει, να συμμετέχουν κανονικά οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί να ασκούν το λειτούργημά τους» δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Με στόχο την αποτελεσματικότερη δυνατή εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και σε συνέχεια των μεγάλων προσπαθειών η εκπαιδευτική κοινότητα κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας για την απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το υπουργείο Παιδείας προέβη σε συμπληρωτικές δράσεις επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και των ειδικοτήτων.
▪ Από το καλοκαίρι λειτουργούν Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCS) για την ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση (από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου).
▪ Εκπονήθηκε οδηγός από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μαθημάτων εξ αποστάσεως, όπου αποτυπώνονται συνοπτικά οι βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται για την αποδοτικότερη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Στο υπουργείο Παιδείας παρακολουθούν τις εξελίξεις με τον κορωνοϊό στα σχολεία της χώρας και εξετάζουν την κάθε περίπτωση χωριστά, όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά.
Η οδηγία είναι να «γυρίσουν την εκπαίδευση στην τηλεκπαίδευση», όπου τα σχολεία παραμένουν κλειστά και με όσες περισσότερες ώρες γίνεται από το εξάωρο. Η λειτουργία των σχολείων συνεχίζεται κανονικά, ενώ αρμόδιοι παράγοντες θυμίζουν οτι όπως έχει πει και ο πρωθυπουργός τα σχολεία είναι τα τελευταία που θα κλείσουν.
Σύμφωνα με την γλώσσα της αριθμητικής, από τις 14.400 μονάδες έχουν κλείσει 70, ενώ όπως λένε στο υπουργείο Παιδείας κάθε ημέρα παρακολουθούν βήμα – βήμα την κατάσταση, όπως αυτή διαμορφώνεται.
Ηδη σήμερα ξεκίνησαν μαθήματα τηλεδιδασκαλίας στα σχολεία, τα οποία είναι κλειστά λόγω κρουσμάτων σε μαθητές ή εκπαιδευτικούς, προκειμένου να μην χαθούν διδακτικές ώρες διδακτικές ώρες. ενώ η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, παρακολούθησε το μάθημα που έγινε εξ΄ αποστάσεως σε σχολεία της Πέλλας.
Οι διευθύνσεις εκπαίδευσης καλούνται να φτιάξουν καταλόγους με τους μαθητές, που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς έχουν νοσήσει ή ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου η γιατί έχει κλείσει το σχολείο.
Με βάση το πρωτοκόλλο του ΕΟΔΥ, σε περίπτωση κρούσματος επιβάλλεται η αναστολή λειτουργίας για 14 ημέρες, ενώ για την αναστολή λειτουργίας σχολικής μονάδας απαιτείται ο εντοπισμός τουλάχιστον τριών κρουσμάτων, μη άμεσα συσχετιζόμενων μεταξύ τους.
Οι διευθύνσεις εκπαίδευσης έχουν λάβει ήδη τις σχετικές οδηγίες, με τις οποίες καλούνται, να κοινοποιήσουν τα στοιχεία των μαθητών που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία και ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, προκειμένου να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακών τμημάτων.
«Η δια ζώσης διδασκαλία των παιδιών μας από τους εκπαιδευτικούς είναι αναντικατάστατη. Ωστόσο, όταν υπάρχουν αντικειμενικά εμπόδια, σε αυτή την ιδιαίτερη σχολική χρονιά που ξεκίνησε, οι εκπαιδευτικοί μας καλούνται να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας μέσω τηλεκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα εργαλεία και έχει θωρακίσει το θεσμικό πλαίσιο προκειμένου, σε αυτήν την πρωτοφανή συγκυρία, να συνεχίζεται κανονικά η εκπαιδευτική διαδικασία, η ύλη να προχωράει, να συμμετέχουν κανονικά οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί να ασκούν το λειτούργημά τους» δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Με στόχο την αποτελεσματικότερη δυνατή εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και σε συνέχεια των μεγάλων προσπαθειών η εκπαιδευτική κοινότητα κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας για την απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το υπουργείο Παιδείας προέβη σε συμπληρωτικές δράσεις επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και των ειδικοτήτων.
▪ Από το καλοκαίρι λειτουργούν Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCS) για την ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση (από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου).
▪ Εκπονήθηκε οδηγός από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μαθημάτων εξ αποστάσεως, όπου αποτυπώνονται συνοπτικά οι βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται για την αποδοτικότερη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
▪ Προβλέπεται πρόσθετο ολοκληρωμένο πρόγραμμα ταχύρρυθμης επιμόρφωσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σύνολο των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, οι οποίες εντάσσονται στο στρατηγικό πλαίσιο των επιμορφώσεων (160.000 εκπαιδευτικοί, με προϋπολογισμό 2 εκατ. € μέσω ΕΣΠΑ).
Εγκύκλιο με οδηγίες προς Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-21, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.
Ειδικότερα, η εγκύκλιος προβλέπει τα εξής:
1. Όλως εξαιρετικά, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι σχολικές μονάδες της Π/θμιας και της Δ/θμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές/τριες, που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία, την εκπαιδευτική διαδικασία.
2. Σε ποιες περιπτώσεις παρέχεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση παρέχεται:
(α) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων
που τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 και για όσο χρονικό διάστημα παραμένουν σε αυτό το καθεστώς.
(β) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων που λειτουργούν κανονικά, ήτοι δεν τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς:
(i) ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου του άρθρου 8 της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/20-8-9-2020 (ΦΕΚ 3780 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης, Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών,
(ii) συνοικούν με πρόσωπο το οποίο νοσεί από κορωνοϊό COVID-19,
(iii) νοσούν οι ίδιοι από κορωνοϊό COVID-19
(iv) έχουν υποβληθεί σε μοριακή διαγνωστική εξέταση για τον κορωνοϊό COVID-19 και για όσο χρόνο αναμένουν την έκδοση του αποτελέσματος.
3. Με ποιον τρόπο εφαρμόζεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2α)
Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές/τριες συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2β)
Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υπό τη μορφή ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μαθητές/τριες, οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Ειδικά για τους μαθητές που θα απουσιάσουν καθ’ όλη τη διάρκεια των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 (περίπτωση 2β.i) και εφόσον η εφαρμογή της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας καθίσταται δυσχερής, κατόπιν αιτιολογημένης αποφάσεως του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, παρέχεται η εναλλακτική δυνατότητα σχηματισμού τμημάτων, στα οποία τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και οι μαθητές συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία («διαδικτυακά τμήματα»). Στα διαδικτυακά τμήματα ο ελάχιστος και ο μέγιστος αριθμός μαθητών καθορίζονται βάσει των κείμενων διατάξεων.
Η συγκρότηση των διαδικτυακών τμημάτων πραγματοποιείται με την ακόλουθη διαδικασία: Ο Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας ενημερώνει τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος που θα απαρτίζεται είτε από μαθητές μόνο της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας είτε διαφορετικών σχολικών μονάδων, ανά τάξη και ανά μάθημα.
Σε περίπτωση που ο αριθμός μαθητών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης δεν επαρκεί για τον, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, σχηματισμό τμήματος, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ενημερώνει τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Κατ’ αναλογία με τα ανωτέρω, σε περίπτωση μη σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνει τη Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος από μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Ειδήσεις σήμερα
Εγκύκλιο με οδηγίες προς Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-21, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.
Ειδικότερα, η εγκύκλιος προβλέπει τα εξής:
1. Όλως εξαιρετικά, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι σχολικές μονάδες της Π/θμιας και της Δ/θμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές/τριες, που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία, την εκπαιδευτική διαδικασία.
2. Σε ποιες περιπτώσεις παρέχεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση παρέχεται:
(α) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων
που τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 και για όσο χρονικό διάστημα παραμένουν σε αυτό το καθεστώς.
(β) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων που λειτουργούν κανονικά, ήτοι δεν τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς:
(i) ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου του άρθρου 8 της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/20-8-9-2020 (ΦΕΚ 3780 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης, Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών,
(ii) συνοικούν με πρόσωπο το οποίο νοσεί από κορωνοϊό COVID-19,
(iii) νοσούν οι ίδιοι από κορωνοϊό COVID-19
(iv) έχουν υποβληθεί σε μοριακή διαγνωστική εξέταση για τον κορωνοϊό COVID-19 και για όσο χρόνο αναμένουν την έκδοση του αποτελέσματος.
3. Με ποιον τρόπο εφαρμόζεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2α)
Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές/τριες συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2β)
Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υπό τη μορφή ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μαθητές/τριες, οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Ειδικά για τους μαθητές που θα απουσιάσουν καθ’ όλη τη διάρκεια των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 (περίπτωση 2β.i) και εφόσον η εφαρμογή της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας καθίσταται δυσχερής, κατόπιν αιτιολογημένης αποφάσεως του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, παρέχεται η εναλλακτική δυνατότητα σχηματισμού τμημάτων, στα οποία τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και οι μαθητές συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία («διαδικτυακά τμήματα»). Στα διαδικτυακά τμήματα ο ελάχιστος και ο μέγιστος αριθμός μαθητών καθορίζονται βάσει των κείμενων διατάξεων.
Η συγκρότηση των διαδικτυακών τμημάτων πραγματοποιείται με την ακόλουθη διαδικασία: Ο Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας ενημερώνει τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος που θα απαρτίζεται είτε από μαθητές μόνο της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας είτε διαφορετικών σχολικών μονάδων, ανά τάξη και ανά μάθημα.
Σε περίπτωση που ο αριθμός μαθητών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης δεν επαρκεί για τον, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, σχηματισμό τμήματος, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ενημερώνει τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Κατ’ αναλογία με τα ανωτέρω, σε περίπτωση μη σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνει τη Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος από μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Ειδήσεις σήμερα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα