Οι οδηγοί ταξί δεν είναι πόρνες στις βιτρίνες του Άμστερνταμ, λέει ο ΣΑΤΑ

Οι οδηγοί ταξί δεν είναι πόρνες στις βιτρίνες του Άμστερνταμ, λέει ο ΣΑΤΑ

Επίθεση του σωματείου στον ιδρυτή της Taxibeat Νίκο Δανδράκη  - Πρωτοφανής παραλληλισμός που στην ουσία θίγει τους ταξιτζήδες, για την αξιολόγησή τους από το επιβατικό κοινό 


Οι οδηγοί ταξί δεν είναι πόρνες στις βιτρίνες του Άμστερνταμ, λέει ο ΣΑΤΑ
Έντονες συζητήσεις αλλά και σωρεία αντιδράσεων έχει προκαλέσει  μία ανάρτηση του συνδέσμου αυτοκινητιστών ταξί Αττικής στο facebook με την οποία επιχειρείται να συνδεθεί η αξιολόγηση των οδηγών ταξί με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lights στο Άμστερνταμ. 

Mε αφορμή την επερχόμενη κατάργηση των ηλεκτρονικών πλατφορμών και εφαρμογών που σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών
Κλείσιμο
, και την αναμενόμενη αντίδραση του ιδρυτή του taxibeat Νίκου Δανδράκη, ο ΣΑΤΑ φρόντισε να περάσει στην αντεπίθεση με τον ισχυρισμό ότι οι ταξιτζήδες που αξιολογούνται από το επιβατικό κοινό είναι σας τις πόρνες της Ολλανδίας. 

Στην επίμαχη ανάρτηση του ο ΣΑΤΑ αναφέρει:  

«Ο άνθρωπος που πλούτισε από τον ιδρώτα των ταξιτζήδων, που τους έβαλε σε κοινή θέα για να επιλέγει ο πελάτης , όπως γίνεται με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lights στο Άμστερνταμ, θέλει να έχει λόγο στην διαμόρφωση του νομοσχεδίου».

ΠΟΤΑΜΙ:  «Η κυβέρνηση ψάχνει και πάλι στην πιάτσα των πελατών της»
«Πριν λίγες ημέρες οι συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, μετά την συνάντησή τους με τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Μεταφορών, εξέφρασαν την πλήρη ικανοποίηση τους. Σήμερα καταλαβαίνουμε το γιατί» αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Ποτάμι

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ακόμα ότι η κυβέρνηση αποφάσισε να επενδύσει πολιτικά στους περισσότερους από 30.000 ιδιοκτήτες ταξί ευελπιστώντας ίσως, όπως παλιότερα με τους φαρμακοποιούς, ότι θα μετατρέψουν τα ταξί σε «προεκλογικά κέντρα». 

Το Ποτάμι αναφέρει ακόμα ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το προσχέδιο νόμου για τα ταξί προβλέπει πως για να παρέχεις μια ηλεκτρονική υπηρεσία εύρεσης ταξί πρέπει απαραίτητα να παρέχεις και μεταφορικό έργο. Αυτό σημαίνει ότι οι καινοτόμες εταιρείες θα πρέπει να μετατραπούν σε “ραδιοταξί” για να συνεχίσουν να λειτουργούν. Εταιρείες που προσέλκυσαν διεθνείς επενδύσεις κι έγιναν θετικό παράδειγμα, απαξιώνονται. Το νομοσχέδιο δεν μένει εκεί. Καταργεί και προηγούμενες διατάξεις που απελευθέρωναν την αγορά ταξί και επέτρεπαν την εκμίσθωση από τουριστικά γραφεία ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων.
 
Καταλήγοντας η ανακοίνωση του Ποταμιού επισημαίνει: «Η κυβέρνηση αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι παρότι δείχνει στα λόγια ότι κάνει στροφή, παραμένει εχθρός της ελεύθερης αγοράς, επιτίθεται στην καινοτομία και αδιαφορεί για την υγιή επιχειρηματικότητα και την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών στους πολίτες. Έχει κάνει σημαία της την οπισθοδρόμηση και το ενδιαφέρον της εξαντλείται στα μικροσυμφέροντα των συντεχνιών και στους δυνητικούς κομματικούς πελάτες της. Οι σοβαροί επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί όσο και η κοινωνία των πολιτών οφείλουν να γυρίσουν την πλάτη τους στα μικροπολιτικά πελατειακά παιχνίδια του γνωστού και μη εξαιρετέου κ.Σπίρτζη και των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης