To COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με νέα μορφή, μέσω βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οδηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
Κορωνοϊός - Δημοσκόπηση: 3 στους 4 ανησυχούν ότι θα προσβληθούν
Κορωνοϊός - Δημοσκόπηση: 3 στους 4 ανησυχούν ότι θα προσβληθούν
Περισσότεροι από 3 στους 4 (75,9%) ανησυχούν για το ενδεχόμενο να ασθενήσουν από τον κορωνοϊό σύμφωνα με δημοσκόπηση
Διάχυτη ειναι η ανησυχία των πολιτών για την πανδημια καθώς σύμφωνα με έρευνα 3 στους 4 φοβούνται ότι θα προσβληθούν από τον κορωνοϊό. Απο την ίδια δημοσκόπηση προκύπτει ότι το 76,2% συμφωνεί με την απόφαση της κυβέρνησης να άρει το μέτρο για την κυριακάτικη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της συμβουλευτικής εταιρείας Netrino και της εταιρείας δημοσκοπήσεων RASS, οργανώθηκε έρευνα με τη μέθοδο της χιονοστιβάδας (snowball sample) που εστιάστηκε κυρίως στην Αττική, από το βράδυ της Παρασκευής 20/3 έως και το μεσημέρι της Κυριακής 22/3.
Το δείγμα της έρευνας (344 πολίτες με γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και διάθεση να απαντήσουν) δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού, αποτελεί όμως δείγμα καταναλωτών που συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία καθώς απαρτίζεται από πολλούς εργαζόμενους και ανθρώπους των παραγωγικών ηλικιών.
Ο φόβος προσβολής από τον κορωνοϊό
Περισσότεροι από 3 στους 4 (75,9%) ανησυχούν για το ενδεχόμενο να ασθενήσουν από τον κορωνοϊό COVID-19. Μεγαλύτερη ανησυχία έχουν οι μεγαλύτερες ηλικίες και κυρίως εκείνοι που δουλεύουν στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Ικανοποιητική εξυπηρέτηση από τα σούπερ μάρκετ
Σχεδόν καθολική ήταν η ικανοποίηση από τη λειτουργία των καταστημάτων αυτή τη δύσκολη περίοδο, αποδεικνύοντας τη σημαντική προσπάθεια που γίνεται από τους εργαζόμενους και τις διοικήσεις των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ.
Συχνότητα επίσκεψης
Πριν την επιβολή των περιοριστικών μέτρων για την εβδομαδιαία επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, σχεδόν οι μισοί ερωτώμενοι στην έρευνα απάντησαν ότι αυτή θα ήταν η δική τους συχνότητα επίσκεψης (48,3%).
Όπως δηλώνει ο Στέφανος Κομνηνός, ιδρυτικός εταίρος της Netrino και πρώην ΓΓ Εμπορίου, τόσο η απουσία αυτοκινήτου ή άλλου μεταφορικού μέσου, όσο η οικονομική δυσκολία, οδηγεί έναν στους πέντε να επιθυμεί συχνότερες επισκέψεις με μικρότερο καλάθι: ειδικά οι μεγαλύτερες ηλικίες που συνεχίζουν να βλέπουν τα ψώνια για τα τρόφιμα ως ευκαιρία εξόδου από το σπίτι.
Δεν υπάρχει ανάγκη για διεύρυνση των ωρών λειτουργίας
Ακόμη και το διευρυμένο ωράριο δεν θεωρείται αναγκαίο από το ελαφρώς μεγαλύτερο ποσοστό (56,3% κατά της διεύρυνσης έναντι 42,8% υπέρ). Εκείνοι που περισσότερο επιθυμούν διεύρυνση φαίνεται να είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της συμβουλευτικής εταιρείας Netrino και της εταιρείας δημοσκοπήσεων RASS, οργανώθηκε έρευνα με τη μέθοδο της χιονοστιβάδας (snowball sample) που εστιάστηκε κυρίως στην Αττική, από το βράδυ της Παρασκευής 20/3 έως και το μεσημέρι της Κυριακής 22/3.
Το δείγμα της έρευνας (344 πολίτες με γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και διάθεση να απαντήσουν) δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού, αποτελεί όμως δείγμα καταναλωτών που συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία καθώς απαρτίζεται από πολλούς εργαζόμενους και ανθρώπους των παραγωγικών ηλικιών.
Ο φόβος προσβολής από τον κορωνοϊό
Περισσότεροι από 3 στους 4 (75,9%) ανησυχούν για το ενδεχόμενο να ασθενήσουν από τον κορωνοϊό COVID-19. Μεγαλύτερη ανησυχία έχουν οι μεγαλύτερες ηλικίες και κυρίως εκείνοι που δουλεύουν στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Ικανοποιητική εξυπηρέτηση από τα σούπερ μάρκετ
Σχεδόν καθολική ήταν η ικανοποίηση από τη λειτουργία των καταστημάτων αυτή τη δύσκολη περίοδο, αποδεικνύοντας τη σημαντική προσπάθεια που γίνεται από τους εργαζόμενους και τις διοικήσεις των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ.
Συχνότητα επίσκεψης
Πριν την επιβολή των περιοριστικών μέτρων για την εβδομαδιαία επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, σχεδόν οι μισοί ερωτώμενοι στην έρευνα απάντησαν ότι αυτή θα ήταν η δική τους συχνότητα επίσκεψης (48,3%).
Όπως δηλώνει ο Στέφανος Κομνηνός, ιδρυτικός εταίρος της Netrino και πρώην ΓΓ Εμπορίου, τόσο η απουσία αυτοκινήτου ή άλλου μεταφορικού μέσου, όσο η οικονομική δυσκολία, οδηγεί έναν στους πέντε να επιθυμεί συχνότερες επισκέψεις με μικρότερο καλάθι: ειδικά οι μεγαλύτερες ηλικίες που συνεχίζουν να βλέπουν τα ψώνια για τα τρόφιμα ως ευκαιρία εξόδου από το σπίτι.
Δεν υπάρχει ανάγκη για διεύρυνση των ωρών λειτουργίας
Ακόμη και το διευρυμένο ωράριο δεν θεωρείται αναγκαίο από το ελαφρώς μεγαλύτερο ποσοστό (56,3% κατά της διεύρυνσης έναντι 42,8% υπέρ). Εκείνοι που περισσότερο επιθυμούν διεύρυνση φαίνεται να είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι.
Επιβεβαιώνοντας την τελική απόφαση της κυβέρνησης για άρση του μέτρου του Κυριακάτικου ανοίγματος, οι περισσότεροι συμμετέχοντες στην έρευνα, 3 στους 4 (76,2%), θεωρούν ότι τα σούπερ μάρκετ τις Κυριακές δεν θα πρέπει να ανοίγουν.
Σύμφωνα με τη Μαρία Καρακλιούμη, στατιστικό της RASS, οι περισσότεροι καταναλωτές (56,5%), ερμηνεύουν την άποψη τους, ως ένδειξη αλληλεγγύης απέναντι στους εργαζόμενους που οφείλουν και εκείνοι να ξεκουράζονται.
Διαβάστε επίσης:
Κορωνοϊός: Γράφημα γερμανικού Ινστιτούτου προβλέπει την πορεία του ιού στην Ελλάδα τις επόμενες 6 μέρες
Κορωνοϊός: Κλειστά τα σούπερ μάρκετ την Κυριακή
Κορωνοϊός: Επιστήμονες «φωτογράφισαν» τον Covid-19 - Οι πρώτες εικόνες από μικροσκόπιο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα