Το «Maestro» συνεχίζει το επιτυχημένο του ταξίδι στο εξωτερικό μέσω του Netflix, συντελεστές και ηθοποιοί όμως εργάζονται αυτές τις ημέρες πυρετωδώς για τη νέα σεζόν.
Χαρούλα Αλεξίου και Μαρία Καβογιάννη δημοσίευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάποιες φωτογραφίες, στις οποίες διαβάζουν το σενάριο. Η Χαρούλα Αλεξίου συνόδεψε τις εικόνες στις οποίες φαίνεται και ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, με τη λεζάντα: «Πωπωπω πώς θα τα πούμε αυτά κάνοντας τις σοβαρές;».
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.