O απατεώνας του Tinder... εξαπατήθηκε από μια γυναίκα στο Instagram
O Shimon Hayut πίστευε πως μόνο εκείνος θα μπορούσε να εξαπατήσει γυναίκες, τελικά όμως βρήκε τον δάσκαλό του
Μπορεί ο Shimon HayutήSimon Leviev, όπως συνήθιζε να συστήνεται στα υποψήφια θύματά του, να κατάφερε να εξαπατήσει πολλές γυναίκες αποσπώντας τους μεγάλα χρηματικά ποσά, όμως πριν μερικές ημέρες, οι ρόλοι αντιστράφηκαν.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο Leviev, προσπάθησε να επωφεληθεί από τη φήμη που πήρε από το ντοκιμαντέρ "Tinder Swindler", που προβλήθηκε από τοNetflix, προκαλώντας φρενίτιδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Κλείσιμο
Ο Leviev συνάντησε τυχαία στο Instagram μια γυναίκα με επιβεβαιωμένο λογαριασμό, η οποία προσφέρθηκε να εξασφαλίσει και σε εκείνον, το πολυπόθητο μπλε τικ, στην πλατφόρμα.
Η άγνωστη γυναίκα του είπε ότι ο φίλος της εργαζόταν στο Meta, με τον οποίο υποτίθεται ότι μπορούσαν να βοηθήσουν τον Leviev να επιβεβαιώσει το προφίλ του στο Instagram, αρκεί να τους έδινε 6.000 δολάρια. Μάλιστα, τον διαβεβαίωσαν ότι θα του διέγραφαν και όλα τα ψεύτικα προφίλ που είχαν φτιάξει διάφοροι χρήστες στην πλατφόρμα με το όνομά του.
She claimed she’d help Simon and girlfriend Kate Konlin get verified on the app through her BF saying he worked at @Meta, Mark Zuckerberg’s tech company that owns IG. https://t.co/TrRBRcoVjd
Όπως αναφέρει το TMZ, ο Leviev δίχως δεύτερη σκέψη, προχώρησε στην πληρωμή μέσω Paypal, ενώ ζήτησε να γίνει το ίδιο και για την τωρινή σύντροφό του, Kate Konlin.
Λίγο αργότερα, ο μάνατζερ του Leviev βρήκε τη συμφωνία ύποπτη και επικοινώνησε με έναν υπάλληλο της ομάδας στο Meta, ο οποίος τους ξεκαθάρισε ότι δεν χρεώνουν για επαληθεύσεις λογαριασμών. Ήταν όμως ήδη αργά, καθώς οι απατεώνες του... Instagram, είχαν σβήσει όλα τα ίχνη τους από το διαδίκτυο.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.