Με βασικό στόχο να συνδυάζει την εξέλιξη με τη βιωσιμότητα, η Schneider Electric δημιουργεί θετικό αντίκτυπο αξιοποιώντας στο μέγιστο την ενέργεια και τους διαθέσιμους πόρους.
Pop Up Projects: H Φαίη Μπέη και η Ιλεάνα Ισμυρίδη είναι τα κορίτσια του επιτυχημένου θεσμού
Pop Up Projects: H Φαίη Μπέη και η Ιλεάνα Ισμυρίδη είναι τα κορίτσια του επιτυχημένου θεσμού
Πίσω από τον επιτυχημένο θεσμό που φέτος συμπληρώνει αισίως 7 χρόνια βρίσκονται μια δημοσιογράφος και μια σύμβουλος επικοινωνίας,
που γράφουν τα δικά τους success stories στους χώρους τους
Η Φαίη Μπέη και η Ιλεάνα Ισμυρίδη δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Η μεν Φαίη έχει διαγράψει μια μακριά δημοσιογραφική πορεία και γράφει καθημερινά στο lifestyle blog της Fay’s Control, η δε Ιλεάνα είναι σύμβουλος επικοινωνίας μεγάλων εταιρειών μόδας και ξενοδοχείων. Πριν από 7 χρόνια τα δύο κορίτσια έκαναν πράξη μια έξυπνη ιδέα τους: ένα εμπορικό event που το ονόμασαν Pop Up Project. Το εγχείρημα γνώρισε τέτοια επιτυχία που έφτασε κάθε επόμενη διοργάνωση να συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό «πολυαναμενόμενη». Λίγες μέρες προτού μας υποδεχτούν στο φετινό εορταστικό τους, η Φαίη και η Ιλεάνα μάς εξηγούν πώς ξεκίνησαν όλα.
Η γνωριμία
«Το Pop Up Project ξεκίνησε εντελώς τυχαία και αυθόρμητα όταν συναντηθήκαμε και συνεργαστήκαμε για να βοηθήσουμε τους σκοπούς ενός φιλανθρωπικού bazaar. Μιλώντας στο τηλέφωνο και έχοντας ουσιαστικά μόλις γνωριστεί, σκεφτήκαμε να διοργανώσουμε ένα επαγγελματικά στημένο εμπορικό pop up event, το οποίο θα φιλοξενούσε μόνο Ελληνες σχεδιαστές και ελληνικά brands που έχουν επιχειρήσεις και θέλουν να έρθουν σε επαφή με το αγοραστικό κοινό. Ενα καθαρά εμπορικό event, ανοιχτό σε όλους. Τότε τα pop up stores, δηλαδή τα προσωρινά καταστήματα, είχαν ήδη αρχίσει να γίνονται μεγάλο trend στο εξωτερικό με τα πιο μεγάλα και γνωστά brands να αγκαλιάζουν αυτόν τον νέο τρόπο shopping που αποσκοπούσε στο να ιντριγκάρει το αγοραστικό κοινό με το στοιχείο της έκπληξης, του εφήμερου, της διαρκούς ανανέωσης. Δεν χρειάστηκε παρά μια δεκάλεπτη κουβέντα για να πούμε το “πάμε, ας το δοκιμάσουμε”. Είχαμε μόλις έναν μήνα μπροστά μας για να συγκεντρώσουμε τους σχεδιαστές, να βρούμε τον χώρο, να οργανώσουμε την έκθεση και να το επικοινωνήσουμε.
Τελικά επιβεβαιώθηκε πως όταν κάτι είναι να κυλήσει, φαίνεται από την αρχή. Το πρώτο Pop Up Project πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2015 στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή στην Κηφισιά και στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, τόσο από την τεράστια προσέλευση του κόσμου όσο και από την παρότρυνση των εκθετών να προγραμματιστεί επιτόπου το επόμενο event. Από εκείνο τον Δεκέμβριο το Pop Up Project μετράει 18 events τα οποία έχουν φιλοξενήσει περισσότερους από 250 Ελληνες σχεδιαστές και ελληνικά brands και έχουν λάβει χώρα σε εμβληματικούς χώρους όπως το Μουσείο Γουλανδρή και η Βιβλιοθήκη Σπύρου Λοβέρδου στην Κηφισιά, αλλά και το Golden Hall. Εντοπίσαμε μια ανάγκη στην αγορά και δουλέψαμε για να την καλύψουμε όσο καλύτερα γίνεται. Κατανοήσαμε πως έστω και εν μέσω οικονομικής κρίσης το ταλέντο δεν επαναπαύεται.
Οταν ξεκινήσαμε, αρχίσαμε να συγκεντρώνουμε μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις στον χώρο της γυναικείας μόδας, του κοσμήματος και της διακόσμησης, οι οποίες έκαναν πολύ αξιόλογη δουλειά, αλλά δυσκολεύονταν να την επικοινωνήσουν. Προερχόμενες και οι δύο από τον χώρο της επικοινωνίας, προσφέραμε στους πελάτες μας ένα “combo επικοινωνίας και πώλησης”. Το Pop Up Project έχει κάνει γνωστή μια πληθώρα σχεδιαστών μέσα από τις σελίδες του Fay’s Control, το οποίο αποτελεί την επικοινωνιακή κινητήριο δύναμη για όλα τα events μας. Ταυτόχρονα τους προσφέρει ένα δυνατό σημείο πώλησης για δύο ημέρες, πράγμα πολύ σημαντικό για την ενίσχυση του τζίρου τους και σωτήριο για τη δύσκολη αγορά των τελευταίων χρόνων».
Η συνταγή της επιτυχίας
«Η συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια έχει φυσική ροή, έχουμε ταιριάξει. Αυτό οφείλεται στο ότι ενώ είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες, αναγνωρίζουμε η μία τα δυνατά σημεία της άλλης κι έτσι έχουμε χωρίσει σωστά τις αρμοδιότητές μας. Κοινή μας αρχή είναι να μην παραμένουμε στάσιμες, αλλά να ανεβάζουμε συνέχεια τον πήχη ψηλότερα. Ετσι έχουμε καταφέρει να κρατήσουμε το απαιτητικό αγοραστικό κοινό που μας ακολουθεί, με το να ανανεωνόμαστε συνεχώς, είτε αυτό έχει να κάνει με τα σημεία που επιλέγουμε για τα events μας, είτε με νέους ταλαντούχους σχεδιαστές που συνεχώς φέρνουμε στην ομάδα μας, είτε με την ευρηματική διακόσμηση και προώθηση αλλά και με κάθε μικρή λεπτομέρεια που φροντίζουμε να είναι προσεγμένη».
Η φιλοσοφία τους
«Θεωρούμε τους σχεδιαστές μας συνεργάτες και όχι απλώς πελάτες μας. Πολλοί από αυτούς μας έχουν ακολουθήσει από το πρώτο ως το τελευταίο event μας εδώ και 7 χρόνια, έχουν αναδειχθεί μέσα από τις διοργανώσεις μας αλλά έχουν γίνει και αναπόσπαστο κομμάτι αυτών. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες για να επιτύχουν τον στόχο τους, που δεν είναι άλλος από την πώληση των προϊόντων τους και τη διαφήμισή τους. Αυτό το έχουμε πετύχει ως τώρα ακούγοντας τις ανάγκες τους και προσπαθώντας να ανταποκριθούμε σε αυτές. Δυσκολίες έχουμε αντιμετωπίσει πολλές, με πιο πρόσφατη την περίοδο του κορωνοϊού, όπου αναγκαστήκαμε τελευταία στιγμή να δημιουργήσουμε μια online μορφή του Pop Up Project έτσι ώστε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να μη χάσουμε την επαφή με το κοινό μας. Ηταν μια δοκιμασία η οποία μας έμαθε να είμαστε προετοιμασμένες να κάνουμε ριζικές αλλαγές αν χρειαστεί και πιστεύουμε πως ανταποκριθήκαμε καλά καθώς είμαστε ευέλικτες και προσαρμοστικές».
Κάθε φέτος και καλύτερα
«Αυτό τον Δεκέμβριο, εκτός από το καθιερωμένο Pop Up Project event μας στο Μουσείο Γουλανδρή στην Κηφισιά, θα κατέβουμε για πρώτη φορά στο κέντρο της Αθήνας, κάτι που το θέλαμε πολύ καιρό. Το φουαγιέ του θεάτρου “Παλλάς”, που θα στεγάσει το πρώτο αθηναϊκό μας Pop Up, είναι ένας χώρος που μας αντιπροσωπεύει αισθητικά και βρίσκεται στην καρδιά του εμπορικού κέντρου. Αγαπάμε πολύ αυτό που κάνουμε και για αυτό το κάνουμε αβίαστα. Οταν δουλεύουμε περνάμε καλά, αλλά όταν χρειαστεί θα βάλουμε και οι δύο πλάτη, όσο φορτωμένες κι αν είμαστε. Στόχος μας είναι να μεγαλώσει το Pop Up Project ακόμα περισσότερο, να συνεχίσει να υποστηρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις και, γιατί όχι, να ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας μας πολύ σύντομα».
Η γνωριμία
«Το Pop Up Project ξεκίνησε εντελώς τυχαία και αυθόρμητα όταν συναντηθήκαμε και συνεργαστήκαμε για να βοηθήσουμε τους σκοπούς ενός φιλανθρωπικού bazaar. Μιλώντας στο τηλέφωνο και έχοντας ουσιαστικά μόλις γνωριστεί, σκεφτήκαμε να διοργανώσουμε ένα επαγγελματικά στημένο εμπορικό pop up event, το οποίο θα φιλοξενούσε μόνο Ελληνες σχεδιαστές και ελληνικά brands που έχουν επιχειρήσεις και θέλουν να έρθουν σε επαφή με το αγοραστικό κοινό. Ενα καθαρά εμπορικό event, ανοιχτό σε όλους. Τότε τα pop up stores, δηλαδή τα προσωρινά καταστήματα, είχαν ήδη αρχίσει να γίνονται μεγάλο trend στο εξωτερικό με τα πιο μεγάλα και γνωστά brands να αγκαλιάζουν αυτόν τον νέο τρόπο shopping που αποσκοπούσε στο να ιντριγκάρει το αγοραστικό κοινό με το στοιχείο της έκπληξης, του εφήμερου, της διαρκούς ανανέωσης. Δεν χρειάστηκε παρά μια δεκάλεπτη κουβέντα για να πούμε το “πάμε, ας το δοκιμάσουμε”. Είχαμε μόλις έναν μήνα μπροστά μας για να συγκεντρώσουμε τους σχεδιαστές, να βρούμε τον χώρο, να οργανώσουμε την έκθεση και να το επικοινωνήσουμε.
Τελικά επιβεβαιώθηκε πως όταν κάτι είναι να κυλήσει, φαίνεται από την αρχή. Το πρώτο Pop Up Project πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2015 στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή στην Κηφισιά και στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, τόσο από την τεράστια προσέλευση του κόσμου όσο και από την παρότρυνση των εκθετών να προγραμματιστεί επιτόπου το επόμενο event. Από εκείνο τον Δεκέμβριο το Pop Up Project μετράει 18 events τα οποία έχουν φιλοξενήσει περισσότερους από 250 Ελληνες σχεδιαστές και ελληνικά brands και έχουν λάβει χώρα σε εμβληματικούς χώρους όπως το Μουσείο Γουλανδρή και η Βιβλιοθήκη Σπύρου Λοβέρδου στην Κηφισιά, αλλά και το Golden Hall. Εντοπίσαμε μια ανάγκη στην αγορά και δουλέψαμε για να την καλύψουμε όσο καλύτερα γίνεται. Κατανοήσαμε πως έστω και εν μέσω οικονομικής κρίσης το ταλέντο δεν επαναπαύεται.
Οταν ξεκινήσαμε, αρχίσαμε να συγκεντρώνουμε μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις στον χώρο της γυναικείας μόδας, του κοσμήματος και της διακόσμησης, οι οποίες έκαναν πολύ αξιόλογη δουλειά, αλλά δυσκολεύονταν να την επικοινωνήσουν. Προερχόμενες και οι δύο από τον χώρο της επικοινωνίας, προσφέραμε στους πελάτες μας ένα “combo επικοινωνίας και πώλησης”. Το Pop Up Project έχει κάνει γνωστή μια πληθώρα σχεδιαστών μέσα από τις σελίδες του Fay’s Control, το οποίο αποτελεί την επικοινωνιακή κινητήριο δύναμη για όλα τα events μας. Ταυτόχρονα τους προσφέρει ένα δυνατό σημείο πώλησης για δύο ημέρες, πράγμα πολύ σημαντικό για την ενίσχυση του τζίρου τους και σωτήριο για τη δύσκολη αγορά των τελευταίων χρόνων».
Η συνταγή της επιτυχίας
«Η συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια έχει φυσική ροή, έχουμε ταιριάξει. Αυτό οφείλεται στο ότι ενώ είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες, αναγνωρίζουμε η μία τα δυνατά σημεία της άλλης κι έτσι έχουμε χωρίσει σωστά τις αρμοδιότητές μας. Κοινή μας αρχή είναι να μην παραμένουμε στάσιμες, αλλά να ανεβάζουμε συνέχεια τον πήχη ψηλότερα. Ετσι έχουμε καταφέρει να κρατήσουμε το απαιτητικό αγοραστικό κοινό που μας ακολουθεί, με το να ανανεωνόμαστε συνεχώς, είτε αυτό έχει να κάνει με τα σημεία που επιλέγουμε για τα events μας, είτε με νέους ταλαντούχους σχεδιαστές που συνεχώς φέρνουμε στην ομάδα μας, είτε με την ευρηματική διακόσμηση και προώθηση αλλά και με κάθε μικρή λεπτομέρεια που φροντίζουμε να είναι προσεγμένη».
Η φιλοσοφία τους
«Θεωρούμε τους σχεδιαστές μας συνεργάτες και όχι απλώς πελάτες μας. Πολλοί από αυτούς μας έχουν ακολουθήσει από το πρώτο ως το τελευταίο event μας εδώ και 7 χρόνια, έχουν αναδειχθεί μέσα από τις διοργανώσεις μας αλλά έχουν γίνει και αναπόσπαστο κομμάτι αυτών. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες για να επιτύχουν τον στόχο τους, που δεν είναι άλλος από την πώληση των προϊόντων τους και τη διαφήμισή τους. Αυτό το έχουμε πετύχει ως τώρα ακούγοντας τις ανάγκες τους και προσπαθώντας να ανταποκριθούμε σε αυτές. Δυσκολίες έχουμε αντιμετωπίσει πολλές, με πιο πρόσφατη την περίοδο του κορωνοϊού, όπου αναγκαστήκαμε τελευταία στιγμή να δημιουργήσουμε μια online μορφή του Pop Up Project έτσι ώστε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να μη χάσουμε την επαφή με το κοινό μας. Ηταν μια δοκιμασία η οποία μας έμαθε να είμαστε προετοιμασμένες να κάνουμε ριζικές αλλαγές αν χρειαστεί και πιστεύουμε πως ανταποκριθήκαμε καλά καθώς είμαστε ευέλικτες και προσαρμοστικές».
Κάθε φέτος και καλύτερα
«Αυτό τον Δεκέμβριο, εκτός από το καθιερωμένο Pop Up Project event μας στο Μουσείο Γουλανδρή στην Κηφισιά, θα κατέβουμε για πρώτη φορά στο κέντρο της Αθήνας, κάτι που το θέλαμε πολύ καιρό. Το φουαγιέ του θεάτρου “Παλλάς”, που θα στεγάσει το πρώτο αθηναϊκό μας Pop Up, είναι ένας χώρος που μας αντιπροσωπεύει αισθητικά και βρίσκεται στην καρδιά του εμπορικού κέντρου. Αγαπάμε πολύ αυτό που κάνουμε και για αυτό το κάνουμε αβίαστα. Οταν δουλεύουμε περνάμε καλά, αλλά όταν χρειαστεί θα βάλουμε και οι δύο πλάτη, όσο φορτωμένες κι αν είμαστε. Στόχος μας είναι να μεγαλώσει το Pop Up Project ακόμα περισσότερο, να συνεχίσει να υποστηρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις και, γιατί όχι, να ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας μας πολύ σύντομα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα