Ο Γιώργος Κρικοριάν, ο συνεργάτης της Δανάης Μπάρκα στo «Πάμε Δανάη», μίλησε για το τηλεοπτικό του μέλλον στην κάμερα της εκπομπής «Καλύτερα δε γίνεται».
Παράλληλα, εξέφρασε την επιθυμία του να παρουσιάσει ένα ριάλιτι παιχνίδι.
Αρχικά, αναφέρθηκε στο ξεκίνημά του στην τηλεόραση: «Ξεκίνησα σε ψυχαγωγική εκπομπή του Alpha που τότε παρουσιάστρια ήταν η Ζήνα Κουτσελίνη. Μου έλεγε: "¨Να μιλάς. Ο κόσμος θέλει απόψεις και θέλει απόψεις με επιχειρήματα". Θεωρώ ότι αυτό το έχω κρατήσει μέχρι σήμερα».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d20mg5rumb35)
Ειδικότερα, ο Γιώργος Κρικοριάν δήλωσε: «Η δική μου άποψη είναι ότι θα ήταν καλός κάποιος να έχει περάσει από όλα τα κομμάτια της δουλειάς για να μπορέσει να θωρακίσει περισσότερο τον χαρακτήρα και τις γνώσεις του. Νομίζω ότι σήμερα οι καλλιτέχνες πηγαίνουν πιο απενοχοποιημένοι σε μια εκπομπή στο Youtube από ότι πηγαίνουν στην τηλεόραση. Το θεωρούν πιο cool, πιο νεανικό και μπορούν να αφεθούν λίγο παραπάνω».
Σε ερώτηση για το αν θα ήθελε να παρουσιάσει ποτέ ριάλιτι, ο Γιώργος Κρικοριάν απάντησε: «Θα ήθελα να παρουσιάσω ριάλιτι. Επειδή όμως είναι λίγο παρεξηγημένο στην τηλεόραση το να πεις: "Θα ήθελα να παρουσιάσω ένα παιχνίδι, ένα ριάλιτι", εγώ το εννοώ ως μια επαγγελματική ανέλιξη. Κάποιοι άνθρωποι το εκλαμβάνουν ως μια προσωπική φιλοδοξία η οποία στηρίζεται στη ματαιοδοξία».
Τέλος, σχετικά με το τηλεοπτικό του μέλλον ο Γιώργος Κρικοριάν σχολίασε: «Βλέπω τα δημοσιεύματα για το μέλλον του "Πάμε Δανάη" και απλά περιμένω, δεν μπορώ να πω κάτι. Τρία χρόνια τώρα γράφεται ότι η εκπομπή θα μεταφερθεί Σαββατοκύριακο, άρα; Παίζουμε; Τζογάρουμε; Τζογάρουμε».
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.