Ο Κώστας Αρζόγλουμίλησε για την τηλεοπτική του απουσία, αναφέροντας ότι αγαπά την τηλεόραση, αλλά έχει δέκα χρόνια να εμφανιστεί, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει ηλικιακός ρατσισμός, αλλά ρατσισμός των followers. Μιλώντας στην εκπομπή «Super Κατερίνα», σχολίασε παράλληλα την έλλειψη καλής κωμωδίας στην τηλεόραση και εξέφρασε την άποψή του για τα εκθέματα της Πινακοθήκης, σημειώνοντας πως, αν και δεν του άρεσαν, δεν θα αντιδρούσε όπως ο βουλευτής.
«Για το αν θα με δείτε στην τηλεόραση, ρωτήστε τα κανάλια. Την αγαπώ την τηλεόραση, αλλά έχω να κάνω πολλά χρόνια, περίπου 10. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει ηλικιακός ρατσισμός, υπάρχει όμως ένας άλλος ρατσισμός που είναι χειρότερος. Ο ρατσισμός των followers», είπε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε: «Άμα φωνάξεις τον Λαζόπουλο να παίξει κάτι, δεν τον ρωτάς αν έχει followers;».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d8igkbq2y30p)
Στη συνέχεια, ο ηθοποιός αναφέρθηκε στις κωμωδίες που προβάλλονται αυτή την περίοδο στην τηλεόραση, εξηγώντας πως λίγες είναι αξιόλογες. «Η κωμωδία λείπει από την τηλεόραση, γιατί είναι πάρα πολύ δύσκολο να γραφτεί και να παίχτεί. Υπάρχουν δύο σίριαλ που είναι πάρα πολύ ωραία, λες όμως ότι μέσα στα 20 είναι μόνο δύο», δήλωσε.
Κλείνοντας, αναφέρθηκε στο περιστατικό που συνέβη στην Εθνική Πινακοθήκη. «Δεν μου άρεσαν τα εκθέματα στην έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης, αυτό όμως είναι μια υποκειμενική στάση. Δεν νομίζω ότι θα αντιδρούσα ωστόσο όπως ο κος Παπαδόπουλος, είναι κακόγουστο», είπε κλείνοντας.
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.