Cayenne η... παρεξηγημένη
Cayenne η... παρεξηγημένη
Αλήθεια, όταν λέτε «Cayenne» ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται
στο μυαλό; Σίγουρα όχι το καυτερό πιπέρι, αλλά ίσως χρήμα, νεοπλουτισμός
και διάφορα άλλα τέτοια… Αναμφίβολα, στη χώρα μας είναι το αυτοκίνητο
που έγινε σημείο αναφοράς από τους πολιτικούς όταν αυτοί έπρεπε να
λαϊκίσουν, άσχετα αν πολλοί από αυτούς το έχουν στο γκαράζ τους. Εγινε η
βάση για να λοιδορηθούν οι έχοντες από τους… μη έχοντες. Ηταν το
αυτοκίνητο που πήραν στα χέρια τους διάφοροι λελέδες νεόπλουτοι, μέσω
του οποίου έκαναν επίδειξη του δανεικού πλούτου τους. Είναι αυτοί που
ούτε πόσους ίππους έχει το αυτοκίνητο που έχουν στα χέρια τους
γνωρίζουν.
H Cayenne έγινε σημείο αναφοράς στην Ελλάδα κυρίως ως
συνώνυμο ικανοποίησης της νομενκλατούρας, παρά ως ένα από τα καλύτερα
SUV που είχαν βγει. Και αυτό έγινε μόνο στη χώρα μας. Το γιατί συνέβη ας
το σκεφτεί ο καθένας. Οπως και να έχει, αυτό το φαινόμενο πλέον έχει
μειωθεί αρκετά, αν όχι εξαλειφθεί. Και αν κάποιοι ακόμα το συντηρούν,
όπως μερικοί πολιτικοί (πρόσφατα μάλιστα την… ύμνησε ο Γιακουμάτος στη
Βουλή, σε μια λαϊκίστικη έξαρση), αλλά και δημοσιογράφοι, το κάνουν για
να καταφέρουν να είναι λίγο πιο αρεστοί στον πληγωμένο από τα μέτρα
εργαζόμενο.
Παράλληλα, αυτό που βγήκε πρόσφατα ότι είμαστε η πρώτη χώρα στην
Ευρώπη σε πωλήσεις Cayenne -αναλογικά με τον πληθυσμό-, είναι ψευδές
(κυρία Μπακογιάννη, δεν σας έχουν ενημερώσει σωστά). Οχι, πρώτοι δεν
είμαστε, αλλά με το ζόρι μπαίνουμε στην πρώτη δεκάδα. Σήμερα οι μάρκες
πολυτελών αυτοκινήτων απολαμβάνουν μόλις το 12% της αγοράς στην Ελλάδα,
όταν στην Ευρώπη φτάνει το 17,5%. Να το δούμε και από οικονομικής μεριάς
σε ό,τι αφορά τα έσοδα του κράτους; Ολοι αυτοί οι πολιτικοί όταν είναι
στην αντιπολίτευση καταγγέλλουν τους έχοντες Cayenne, αλλά όταν γίνονται
κυβέρνηση, και ιδιαίτερα όταν αναλαμβάνουν θέσεις στα υπουργεία που
εμπλέκονται με τα έσοδα του κράτους, εύχονται να πωλούνται αυτοκίνητα
σαν την Cayenne. Και αυτό γιατί αυτά τα αυτοκίνητα, τα ακριβά δηλαδή,
συνεισφέρουν κατά 40% στα έσοδα του κράτους από την αγορά αυτοκινήτου,
έστω και αν ποσοστιαία οι πωλήσεις είναι σαφώς χαμηλότερες σε σχέση με
τον μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης. Και αυτό γίνεται λόγω των υπέρογκων
φόρων.
Η Porsche Cayenne είναι το πιο παρεξηγημένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα
στην ιστορία της αυτοκίνησης και αυτό αναμφίβολα είναι άδικο κυρίως για
την τεχνολογία που διαθέτει το συγκεκριμένο μοντέλο. Οποιος είχε Cayenne
ήταν δακτυλοδεικτούμενος, κάτι που δεν συμβαίνει βέβαια με αυτόν που
είχε για παράδειγμα Porsche Cayman.
Και όμως, αυτό το συγκεκριμένο
SUV κοστίζει όσο μια Mercedes ML και μία BMW X5…
UPD:
Αλήθεια, όταν λέτε «Cayenne» ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό; Σίγουρα όχι το καυτερό πιπέρι, αλλά ίσως χρήμα, νεοπλουτισμός και διάφορα άλλα τέτοια… Αναμφίβολα, στη χώρα μας είναι το αυτοκίνητο που έγινε σημείο αναφοράς από τους πολιτικούς όταν αυτοί έπρεπε να λαϊκίσουν, άσχετα αν πολλοί από αυτούς το έχουν στο γκαράζ τους. Εγινε η βάση για να λοιδορηθούν οι έχοντες από τους… μη έχοντες. Ηταν το αυτοκίνητο που πήραν στα χέρια τους διάφοροι λελέδες νεόπλουτοι, μέσω του οποίου έκαναν επίδειξη του δανεικού πλούτου τους. Είναι αυτοί που ούτε πόσους ίππους έχει το αυτοκίνητο που έχουν στα χέρια τους γνωρίζουν.
H Cayenne έγινε σημείο αναφοράς στην Ελλάδα κυρίως ως συνώνυμο ικανοποίησης της νομενκλατούρας, παρά ως ένα από τα καλύτερα SUV που είχαν βγει. Και αυτό έγινε μόνο στη χώρα μας. Το γιατί συνέβη ας το σκεφτεί ο καθένας. Οπως και να έχει, αυτό το φαινόμενο πλέον έχει μειωθεί αρκετά, αν όχι εξαλειφθεί. Και αν κάποιοι ακόμα το συντηρούν, όπως μερικοί πολιτικοί (πρόσφατα μάλιστα την… ύμνησε ο Γιακουμάτος στη Βουλή, σε μια λαϊκίστικη έξαρση), αλλά και δημοσιογράφοι, το κάνουν για να καταφέρουν να είναι λίγο πιο αρεστοί στον πληγωμένο από τα μέτρα εργαζόμενο.
Παράλληλα, αυτό που βγήκε πρόσφατα ότι είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη σε πωλήσεις Cayenne -αναλογικά με τον πληθυσμό-, είναι ψευδές (κυρία Μπακογιάννη, δεν σας έχουν ενημερώσει σωστά). Οχι, πρώτοι δεν είμαστε, αλλά με το ζόρι μπαίνουμε στην πρώτη δεκάδα. Σήμερα οι μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων απολαμβάνουν μόλις το 12% της αγοράς στην Ελλάδα, όταν στην Ευρώπη φτάνει το 17,5%. Να το δούμε και από οικονομικής μεριάς σε ό,τι αφορά τα έσοδα του κράτους; Ολοι αυτοί οι πολιτικοί όταν είναι στην αντιπολίτευση καταγγέλλουν τους έχοντες Cayenne, αλλά όταν γίνονται κυβέρνηση, και ιδιαίτερα όταν αναλαμβάνουν θέσεις στα υπουργεία που εμπλέκονται με τα έσοδα του κράτους, εύχονται να πωλούνται αυτοκίνητα σαν την Cayenne. Και αυτό γιατί αυτά τα αυτοκίνητα, τα ακριβά δηλαδή, συνεισφέρουν κατά 40% στα έσοδα του κράτους από την αγορά αυτοκινήτου, έστω και αν ποσοστιαία οι πωλήσεις είναι σαφώς χαμηλότερες σε σχέση με τον μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης. Και αυτό γίνεται λόγω των υπέρογκων φόρων.
Η Porsche Cayenne είναι το πιο παρεξηγημένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα στην ιστορία της αυτοκίνησης και αυτό αναμφίβολα είναι άδικο κυρίως για την τεχνολογία που διαθέτει το συγκεκριμένο μοντέλο. Οποιος είχε Cayenne ήταν δακτυλοδεικτούμενος, κάτι που δεν συμβαίνει βέβαια με αυτόν που είχε για παράδειγμα Porsche Cayman.
Και όμως, αυτό το συγκεκριμένο SUV κοστίζει όσο μια Mercedes ML και μία BMW X5…
H Cayenne έγινε σημείο αναφοράς στην Ελλάδα κυρίως ως συνώνυμο ικανοποίησης της νομενκλατούρας, παρά ως ένα από τα καλύτερα SUV που είχαν βγει. Και αυτό έγινε μόνο στη χώρα μας. Το γιατί συνέβη ας το σκεφτεί ο καθένας. Οπως και να έχει, αυτό το φαινόμενο πλέον έχει μειωθεί αρκετά, αν όχι εξαλειφθεί. Και αν κάποιοι ακόμα το συντηρούν, όπως μερικοί πολιτικοί (πρόσφατα μάλιστα την… ύμνησε ο Γιακουμάτος στη Βουλή, σε μια λαϊκίστικη έξαρση), αλλά και δημοσιογράφοι, το κάνουν για να καταφέρουν να είναι λίγο πιο αρεστοί στον πληγωμένο από τα μέτρα εργαζόμενο.
Παράλληλα, αυτό που βγήκε πρόσφατα ότι είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη σε πωλήσεις Cayenne -αναλογικά με τον πληθυσμό-, είναι ψευδές (κυρία Μπακογιάννη, δεν σας έχουν ενημερώσει σωστά). Οχι, πρώτοι δεν είμαστε, αλλά με το ζόρι μπαίνουμε στην πρώτη δεκάδα. Σήμερα οι μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων απολαμβάνουν μόλις το 12% της αγοράς στην Ελλάδα, όταν στην Ευρώπη φτάνει το 17,5%. Να το δούμε και από οικονομικής μεριάς σε ό,τι αφορά τα έσοδα του κράτους; Ολοι αυτοί οι πολιτικοί όταν είναι στην αντιπολίτευση καταγγέλλουν τους έχοντες Cayenne, αλλά όταν γίνονται κυβέρνηση, και ιδιαίτερα όταν αναλαμβάνουν θέσεις στα υπουργεία που εμπλέκονται με τα έσοδα του κράτους, εύχονται να πωλούνται αυτοκίνητα σαν την Cayenne. Και αυτό γιατί αυτά τα αυτοκίνητα, τα ακριβά δηλαδή, συνεισφέρουν κατά 40% στα έσοδα του κράτους από την αγορά αυτοκινήτου, έστω και αν ποσοστιαία οι πωλήσεις είναι σαφώς χαμηλότερες σε σχέση με τον μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης. Και αυτό γίνεται λόγω των υπέρογκων φόρων.
Η Porsche Cayenne είναι το πιο παρεξηγημένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα στην ιστορία της αυτοκίνησης και αυτό αναμφίβολα είναι άδικο κυρίως για την τεχνολογία που διαθέτει το συγκεκριμένο μοντέλο. Οποιος είχε Cayenne ήταν δακτυλοδεικτούμενος, κάτι που δεν συμβαίνει βέβαια με αυτόν που είχε για παράδειγμα Porsche Cayman.
Και όμως, αυτό το συγκεκριμένο SUV κοστίζει όσο μια Mercedes ML και μία BMW X5…
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα