Η μεγάλη μάχη των σίριαλ - Ποιοι είναι οι νικητές, οι χαμένοι και ποιοι μπαίνουν στην αρένα αυτή την εβδομάδα
Η μεγάλη μάχη των σίριαλ - Ποιοι είναι οι νικητές, οι χαμένοι και ποιοι μπαίνουν στην αρένα αυτή την εβδομάδα
35 τηλεοπτικές σειρές συνωστίζονται στον αγώνα της τηλεθέασης
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται πλέον η μεγάλη μάχη των καναλιών για την κατάκτηση της κορυφής στην τηλεθέαση. Με όχημα κατά κύριο λόγο δραματικά σίριαλ, τα κανάλια μπήκαν, από την περασμένη Δευτέρα ουσιαστικά, σε έναν αγώνα δρόμου πολύ σημαντικό. Αυτόν που θα διαμορφώσει την κατάταξη στο τέλος του τηλεοπτικού πρωταθλήματος.
Και καθώς η διεθνής τάση είναι σειρές και πάλι σειρές, η ελληνική παραγωγή απαντά στο φαινόμενο με σχεδόν 35 παραγωγές συνολικά. Ακόμη και η δύσπιστη δημόσια τηλεόραση βούτηξε το δάχτυλο στο βάζο με το μέλι της μυθοπλασίας προκειμένου να αποκτήσει ένα προφίλ πιο ανταγωνιστικό και πιο ελκυστικό, και μάλιστα με αποτελέσματα που μάλλον ούτε τα στελέχη της δεν περίμεναν.
Κάθε πρωί η αγωνία για τον αριθμό των τηλεθεατών που σαγηνεύτηκαν από τις περιπέτειες των ηρώων που εμπνεύστηκαν παραγωγοί και δημιουργοί είναι πλέον κυρίαρχη και μετά από μία εβδομάδα αψιμαχιών στην prime time κάποια πρώτα συμπεράσματα είναι ικανά να δώσουν μια γεύση από αυτό που θέλει το κοινό.
Η «μητέρα των μαχών» στις 9
Δύο παλιοί γνώριμοι και δύο μεγάλες προσδοκίες θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της πιο σοβαρής μονομαχίας. Ο τρίτος κύκλος της «Γης της ελιάς» στο MEGA και του «Σασμού» στον ALPHA απέναντι από την πολυαναμενόμενη και πολυδιαφημισμένη «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 και των «Πανθέων» στον ΣΚΑΪ, ενώ μεγάλες προσδοκίες υπάρχουν στο MEGA από το «Ναυάγιο» που έκανε πρεμιέρα χθες.
Η σύγκρουση των τεσσάρων ήταν σφοδρή στη διάρκεια της εβδομάδας που μόλις ολοκληρώθηκε και νικητή μάλλον δεν έχουμε. Εχουμε σίγουρα ένα προβάδισμα του «Σασμού», ο οποίος ανανεώθηκε με κείμενο διαφοροποιημένο, κάτι που είναι αισθητό, και φυσικά με την είσοδο του ζεν πρεμιέ της τελευταίας διετίας Βασίλη Μπισμπίκη.
Με ποσοστά κοντά στο 19% στο δυναμικό κοινό η κρητική σειρά δείχνει αντοχές. Παρά το γεγονός ότι διανύει την τρίτη περίοδο που παραδοσιακά οι σειρές κάνουν κοιλιά -κάτι ανάλογο συνέβη και με τις «Αγριες Μέλισσες» στον ΑΝΤ1-, φαίνεται πως είναι ισχυρή η επίδραση στο κοινό. Εχει ακόμη «ψωμί» η ιστορία ή, μάλλον, οι πολλές ιστορίες. Το ίδιο ισχύει και για τη «Γη της ελιάς», η οποία, αν και δέχτηκε πίεση με κάποιες απώλειες, αργά αλλά σταθερά επιστρέφει στα νούμερά της με ανοδικές τάσεις. Αλλωστε τα αντανακλαστικά της ομάδας του Ανδρέα Γεωργίου είναι πολύ ισχυρά.
Οι «Πανθέοι», αν και δοκίμασαν να κατακτήσουν το κοινό μία εβδομάδα νωρίτερα, επιβεβαίωσαν για μία ακόμη φορά τη δύσκολη σχέση του ΣΚΑΪ με τη μυθοπλασία. Με το που μπήκε στην αρένα ο ανταγωνισμός υποχώρησαν στο σοκαριστικό 3% στο δυναμικό κοινό, το οποίο βελτίωσαν σε 5% μόλις την περασμένη Τετάρτη. Ούτως ή άλλως οι επιδόσεις τους, ακόμη κι όταν έπαιζαν μπάλα σε άδειο γήπεδο, δεν ήταν οι αναμενόμενες ή μάλλον οι προσδοκώμενες για το κανάλι.
Δεν φταίει μόνο η κακή προϊστορία, δεν έχουν γίνει «μάγια» στο κανάλι. Ας σοβαρευτούμε και ας δούμε τι πραγματικά μπορεί να φταίει, ειδικά σε μια περίοδο που οι σειρές έχουν πλεονέκτημα έναντι των άλλων ειδών και ειδικά σειρές που βασίζονται σε εξασφαλισμένα σενάρια όπως είναι το έργο του Τάσου Αθανασιάδη. Υπάρχει θέμα με τον ρυθμό της σειράς, τη σκηνοθεσία και τη συνολική εικόνα, η οποία θέλει «σφίξιμο» και βελτίωση. Ακόμη υπάρχει χρόνος για διορθωτικές κινήσεις.
Η πιο εντυπωσιακή πρεμιέρα ήταν αυτή της «Μάγισσας». Μια πανάκριβη παραγωγή από τη χρυσή τηλεοπτική τριάδα Λευτέρης Χαρίτος - Μελίνα Τσαμπάνη - Πέτρος Καλκόβαλης επέστρεψε μετά τις «Μέλισσες» με μια πολύ διαφορετική σειρά, την οποία το κοινό υποδέχτηκε ελαφρά μουδιασμένο. Αυτό προκύπτει και από τους αριθμούς και από τα σχόλια. Αφενός τα κοντέρ δεν έσπασαν, στον πίνακα εμφανίστηκε και το 15%, αφετέρου έγιναν πολλά και διφορούμενα σχόλια. Κάποιοι κουράστηκαν από ένα ακόμη σίριαλ εποχής, κάποιοι άλλοι σοκαρίστηκαν από σκηνές βίας και βωμολοχίες, και μερικοί περίμεναν ίσως κάτι μεγαλύτερο για τα δικά τους μέτρα και σταθμά.
Επί της ουσίας πρόκειται για μια εντυπωσιακή παραγωγή, με κινηματογραφικούς όρους. Ωραίο σενάριο, μοναδική σκηνοθεσία και καστ το οποίο έχει στους κόλπους του ηθοποιούς εξαιρετικούς, με αντίστοιχες ερμηνείες. Είναι μια τηλεοπτική υπερπαραγωγή, η οποία θα φανεί στην πορεία της αν θα μπορέσει να αιχμαλωτίσει την τηλεοπτική συνήθεια απέναντι σε πολύ ισχυρούς αντιπάλους.
Και καθώς η διεθνής τάση είναι σειρές και πάλι σειρές, η ελληνική παραγωγή απαντά στο φαινόμενο με σχεδόν 35 παραγωγές συνολικά. Ακόμη και η δύσπιστη δημόσια τηλεόραση βούτηξε το δάχτυλο στο βάζο με το μέλι της μυθοπλασίας προκειμένου να αποκτήσει ένα προφίλ πιο ανταγωνιστικό και πιο ελκυστικό, και μάλιστα με αποτελέσματα που μάλλον ούτε τα στελέχη της δεν περίμεναν.
Κάθε πρωί η αγωνία για τον αριθμό των τηλεθεατών που σαγηνεύτηκαν από τις περιπέτειες των ηρώων που εμπνεύστηκαν παραγωγοί και δημιουργοί είναι πλέον κυρίαρχη και μετά από μία εβδομάδα αψιμαχιών στην prime time κάποια πρώτα συμπεράσματα είναι ικανά να δώσουν μια γεύση από αυτό που θέλει το κοινό.
Η «μητέρα των μαχών» στις 9
Δύο παλιοί γνώριμοι και δύο μεγάλες προσδοκίες θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της πιο σοβαρής μονομαχίας. Ο τρίτος κύκλος της «Γης της ελιάς» στο MEGA και του «Σασμού» στον ALPHA απέναντι από την πολυαναμενόμενη και πολυδιαφημισμένη «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 και των «Πανθέων» στον ΣΚΑΪ, ενώ μεγάλες προσδοκίες υπάρχουν στο MEGA από το «Ναυάγιο» που έκανε πρεμιέρα χθες.
Η σύγκρουση των τεσσάρων ήταν σφοδρή στη διάρκεια της εβδομάδας που μόλις ολοκληρώθηκε και νικητή μάλλον δεν έχουμε. Εχουμε σίγουρα ένα προβάδισμα του «Σασμού», ο οποίος ανανεώθηκε με κείμενο διαφοροποιημένο, κάτι που είναι αισθητό, και φυσικά με την είσοδο του ζεν πρεμιέ της τελευταίας διετίας Βασίλη Μπισμπίκη.
Με ποσοστά κοντά στο 19% στο δυναμικό κοινό η κρητική σειρά δείχνει αντοχές. Παρά το γεγονός ότι διανύει την τρίτη περίοδο που παραδοσιακά οι σειρές κάνουν κοιλιά -κάτι ανάλογο συνέβη και με τις «Αγριες Μέλισσες» στον ΑΝΤ1-, φαίνεται πως είναι ισχυρή η επίδραση στο κοινό. Εχει ακόμη «ψωμί» η ιστορία ή, μάλλον, οι πολλές ιστορίες. Το ίδιο ισχύει και για τη «Γη της ελιάς», η οποία, αν και δέχτηκε πίεση με κάποιες απώλειες, αργά αλλά σταθερά επιστρέφει στα νούμερά της με ανοδικές τάσεις. Αλλωστε τα αντανακλαστικά της ομάδας του Ανδρέα Γεωργίου είναι πολύ ισχυρά.
Οι «Πανθέοι», αν και δοκίμασαν να κατακτήσουν το κοινό μία εβδομάδα νωρίτερα, επιβεβαίωσαν για μία ακόμη φορά τη δύσκολη σχέση του ΣΚΑΪ με τη μυθοπλασία. Με το που μπήκε στην αρένα ο ανταγωνισμός υποχώρησαν στο σοκαριστικό 3% στο δυναμικό κοινό, το οποίο βελτίωσαν σε 5% μόλις την περασμένη Τετάρτη. Ούτως ή άλλως οι επιδόσεις τους, ακόμη κι όταν έπαιζαν μπάλα σε άδειο γήπεδο, δεν ήταν οι αναμενόμενες ή μάλλον οι προσδοκώμενες για το κανάλι.
Δεν φταίει μόνο η κακή προϊστορία, δεν έχουν γίνει «μάγια» στο κανάλι. Ας σοβαρευτούμε και ας δούμε τι πραγματικά μπορεί να φταίει, ειδικά σε μια περίοδο που οι σειρές έχουν πλεονέκτημα έναντι των άλλων ειδών και ειδικά σειρές που βασίζονται σε εξασφαλισμένα σενάρια όπως είναι το έργο του Τάσου Αθανασιάδη. Υπάρχει θέμα με τον ρυθμό της σειράς, τη σκηνοθεσία και τη συνολική εικόνα, η οποία θέλει «σφίξιμο» και βελτίωση. Ακόμη υπάρχει χρόνος για διορθωτικές κινήσεις.
Η πιο εντυπωσιακή πρεμιέρα ήταν αυτή της «Μάγισσας». Μια πανάκριβη παραγωγή από τη χρυσή τηλεοπτική τριάδα Λευτέρης Χαρίτος - Μελίνα Τσαμπάνη - Πέτρος Καλκόβαλης επέστρεψε μετά τις «Μέλισσες» με μια πολύ διαφορετική σειρά, την οποία το κοινό υποδέχτηκε ελαφρά μουδιασμένο. Αυτό προκύπτει και από τους αριθμούς και από τα σχόλια. Αφενός τα κοντέρ δεν έσπασαν, στον πίνακα εμφανίστηκε και το 15%, αφετέρου έγιναν πολλά και διφορούμενα σχόλια. Κάποιοι κουράστηκαν από ένα ακόμη σίριαλ εποχής, κάποιοι άλλοι σοκαρίστηκαν από σκηνές βίας και βωμολοχίες, και μερικοί περίμεναν ίσως κάτι μεγαλύτερο για τα δικά τους μέτρα και σταθμά.
Επί της ουσίας πρόκειται για μια εντυπωσιακή παραγωγή, με κινηματογραφικούς όρους. Ωραίο σενάριο, μοναδική σκηνοθεσία και καστ το οποίο έχει στους κόλπους του ηθοποιούς εξαιρετικούς, με αντίστοιχες ερμηνείες. Είναι μια τηλεοπτική υπερπαραγωγή, η οποία θα φανεί στην πορεία της αν θα μπορέσει να αιχμαλωτίσει την τηλεοπτική συνήθεια απέναντι σε πολύ ισχυρούς αντιπάλους.
Η σειρά που ξάφνιασε ευχάριστα, αν και δεν προορίζεται για κανονική προβολή αλλά για ειδικών συνθηκών, καθώς ανήκει στον ΑΝΤ1+ είναι οι «Ψυχοκόρες». «Πέρασε» πολύ στον κόσμο με την αφηγηματικότητα της εικόνας και του περιεχομένου της, με ωραίες ερμηνείες από τις τέσσερις νέες πρωταγωνίστριες, αλλά και από ρόλους εμβόλιμους με γνώριμους ηθοποιούς όπως ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, η Δήμητρα Ματσούκα, ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Γιούλικα Σκαφιδά. Δυστυχώς μόνο κάθε Κυριακή...
Δύο σειρές που προβάλλονται σε διαφορετικές ώρες έκαναν την έκπληξη. Η μία από πέρυσι έδειξε ότι η δυναμική της είναι σοβαρή παρά το γεγονός ότι πρόκειται για σειρά που προβάλλεται στο OPEN, το οποίο δεν έχει υψηλό μέσο όρο τηλεθέασης. Ο «Ερωτας φυγάς» με ώρα προβολής στις 8, απέναντι από τον κυρίαρχο μέχρι στιγμής «Παράδεισο των κυριών» στον ALPHA, σημειώνει καλά ποσοστά, τα οποία στο σύνολο κοινού αγγίζουν ακόμη και το 13%!
Εκεί που κανείς δεν το περίμενε είναι η ΕΡΤ. Η «Παραλία» της, την οποία πολύ σοφά μετακίνησε στις 22.45, καταφέρνει απέναντι στα μεγαθήρια να κάνει σε όλα τα κοινά τηλεθέαση κοντά στο 14%. Οσες πρεμιέρες κι αν στάθηκαν απειλητικά απέναντί της, δείχνει να έχει ήδη πείσει μεγάλη μερίδα του κοινού, που δεν μετακινείται. Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί και η πολύ καλή πορεία της σειράς και στο ERTFLIX με περισσότερες από 2,1 εκατομμύρια θεάσεις σε διάστημα μόλις τριών εβδομάδων.
Είναι ενδεικτικό ότι, μεσοσταθμικά, κάθε επεισόδιo της «Παραλίας», από τα 15 που έχουν ήδη μεταδοθεί, το παρακολούθησαν οn demand στο ΕRTFLIX περισσότεροι από 130.000 τηλεθεατές. Εντυπωσιακό είναι, επίσης, ότι η πλειονότητα των θεατών που προτιμούν να βλέπουν την «Παραλία» στο ERTFLIX δεν την παρακολουθούν από την τηλεόρασή τους, αλλά μέσω υπολογιστών ή ακόμη και κινητών τηλεφώνων. Συγκεκριμένα, στο διάστημα 4-24 Σεπτεμβρίου, και επί 2.170.000 εκατομμυρίων θεάσεων που κατέγραψε «Η παραλία» στο ERTFLIX, οι 694.400, δηλαδή το 32%, έγιναν μέσω κινητών τηλεφώνων και επιπλέον 412.300 μέσω υπολογιστών (19%) και 86.800 μέσω τάμπλετ (4%). Κάτι ανάλογο δεν συνέβη με τον «Τρίτο όροφο» και τα «Σύρματα»... Σταθερά πιστό και το κοινό του «Κάνε ότι κοιμάσαι» κάθε Δευτέρα, το οποίο είναι ό,τι πιο πρωτοποριακό σε επίπεδο μυθοπλασίας μέχρι στιγμής.
Εεερχονται...
Μα δεν τελειώσαμε, καθώς ξεκίνησαν κι άλλες από την Κυριακή, ενώ έρχονται κι άλλες και τις επόμενες ημέρες. Δεύτερη μεγάλη είσοδος στο πρόγραμμα για πολλές σειρές, με μερικές από αυτές να συνιστούν τα μεγάλα στοιχήματα. Χθες ήταν η πρεμιέρα για το «Ναυάγιο» στο MEGA. Η ιστορία είναι βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη, την κινηματογράφηση υψηλών προδιαγραφών υπογράφει ο σκηνοθέτης Γιάννης Χαριτίδης και το σενάριο ο Γιώργος Κόκουβας. Η σειρά θα προβάλλεται από Κυριακή ως Τετάρτη στις 22.50. Εχθές έκοψε το νήμα και «Ο Γιατρός», το ιατρικό δράμα το οποίο κάνει πρεμιέρα στις 22.40, στον ALPHA. Πρεμιέρα και για το «Προξενιό της Ιουλίας» στον ALPHA την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου, στις 22.40. Το σενάριο της σειράς είναι εμπνευσμένo από το ομότιτλο μυθιστόρημα του Γιώργου Πολίτη.
Οι «Παγιδευμένοι», που δημιούργησαν φανατικό κοινό με τη δυνατή πλοκή της ιστορίας τους, επιστρέφουν στον ΑΝΤ1 τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου στις 22.30, για να γράψουν τον Β’ κύκλο τους. «O πρώτος από εμάς», η νέα δραματική κομεντί που κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου στις 22.30 στον AΝΤ1, μαζί με τη δραματική σειρά «Μετά τη φωτιά» που ξεκινά τη διαδρομή της την Πέμπτη στις 21.00 κλείνουν τον κύκλο της πρεμιέρας για το κανάλι του Αμαρουσίου.
Το ερωτικό δράμα εποχής «Ηλέκτρα», βασισμένο σε μια ιδέα της συγγραφέα Ελένης Καπλάνη, σε σκηνοθεσία της Βίκυς Μανώλη και σενάριο της Μαντώς Αρβανίτη και του Θωμά Τσαμπάνη, κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023, στις 19.10, και θα μεταδίδεται από Δευτέρα έως Πέμπτη στην ΕΡΤ1.
Αναμένονται κι άλλες πολλές. Οπως το «Milky Way» του Βασίλη Κεκάτου στο MEGA. Αλλά και δύο, επιτέλους(!), κωμωδίες στον ALPHA και το STAR. Γενικά, χρόνο να έχουμε και σειρές να βλέπουμε...
Δύο σειρές που προβάλλονται σε διαφορετικές ώρες έκαναν την έκπληξη. Η μία από πέρυσι έδειξε ότι η δυναμική της είναι σοβαρή παρά το γεγονός ότι πρόκειται για σειρά που προβάλλεται στο OPEN, το οποίο δεν έχει υψηλό μέσο όρο τηλεθέασης. Ο «Ερωτας φυγάς» με ώρα προβολής στις 8, απέναντι από τον κυρίαρχο μέχρι στιγμής «Παράδεισο των κυριών» στον ALPHA, σημειώνει καλά ποσοστά, τα οποία στο σύνολο κοινού αγγίζουν ακόμη και το 13%!
Εκεί που κανείς δεν το περίμενε είναι η ΕΡΤ. Η «Παραλία» της, την οποία πολύ σοφά μετακίνησε στις 22.45, καταφέρνει απέναντι στα μεγαθήρια να κάνει σε όλα τα κοινά τηλεθέαση κοντά στο 14%. Οσες πρεμιέρες κι αν στάθηκαν απειλητικά απέναντί της, δείχνει να έχει ήδη πείσει μεγάλη μερίδα του κοινού, που δεν μετακινείται. Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί και η πολύ καλή πορεία της σειράς και στο ERTFLIX με περισσότερες από 2,1 εκατομμύρια θεάσεις σε διάστημα μόλις τριών εβδομάδων.
Είναι ενδεικτικό ότι, μεσοσταθμικά, κάθε επεισόδιo της «Παραλίας», από τα 15 που έχουν ήδη μεταδοθεί, το παρακολούθησαν οn demand στο ΕRTFLIX περισσότεροι από 130.000 τηλεθεατές. Εντυπωσιακό είναι, επίσης, ότι η πλειονότητα των θεατών που προτιμούν να βλέπουν την «Παραλία» στο ERTFLIX δεν την παρακολουθούν από την τηλεόρασή τους, αλλά μέσω υπολογιστών ή ακόμη και κινητών τηλεφώνων. Συγκεκριμένα, στο διάστημα 4-24 Σεπτεμβρίου, και επί 2.170.000 εκατομμυρίων θεάσεων που κατέγραψε «Η παραλία» στο ERTFLIX, οι 694.400, δηλαδή το 32%, έγιναν μέσω κινητών τηλεφώνων και επιπλέον 412.300 μέσω υπολογιστών (19%) και 86.800 μέσω τάμπλετ (4%). Κάτι ανάλογο δεν συνέβη με τον «Τρίτο όροφο» και τα «Σύρματα»... Σταθερά πιστό και το κοινό του «Κάνε ότι κοιμάσαι» κάθε Δευτέρα, το οποίο είναι ό,τι πιο πρωτοποριακό σε επίπεδο μυθοπλασίας μέχρι στιγμής.
Εεερχονται...
Μα δεν τελειώσαμε, καθώς ξεκίνησαν κι άλλες από την Κυριακή, ενώ έρχονται κι άλλες και τις επόμενες ημέρες. Δεύτερη μεγάλη είσοδος στο πρόγραμμα για πολλές σειρές, με μερικές από αυτές να συνιστούν τα μεγάλα στοιχήματα. Χθες ήταν η πρεμιέρα για το «Ναυάγιο» στο MEGA. Η ιστορία είναι βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη, την κινηματογράφηση υψηλών προδιαγραφών υπογράφει ο σκηνοθέτης Γιάννης Χαριτίδης και το σενάριο ο Γιώργος Κόκουβας. Η σειρά θα προβάλλεται από Κυριακή ως Τετάρτη στις 22.50. Εχθές έκοψε το νήμα και «Ο Γιατρός», το ιατρικό δράμα το οποίο κάνει πρεμιέρα στις 22.40, στον ALPHA. Πρεμιέρα και για το «Προξενιό της Ιουλίας» στον ALPHA την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου, στις 22.40. Το σενάριο της σειράς είναι εμπνευσμένo από το ομότιτλο μυθιστόρημα του Γιώργου Πολίτη.
Οι «Παγιδευμένοι», που δημιούργησαν φανατικό κοινό με τη δυνατή πλοκή της ιστορίας τους, επιστρέφουν στον ΑΝΤ1 τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου στις 22.30, για να γράψουν τον Β’ κύκλο τους. «O πρώτος από εμάς», η νέα δραματική κομεντί που κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου στις 22.30 στον AΝΤ1, μαζί με τη δραματική σειρά «Μετά τη φωτιά» που ξεκινά τη διαδρομή της την Πέμπτη στις 21.00 κλείνουν τον κύκλο της πρεμιέρας για το κανάλι του Αμαρουσίου.
Το ερωτικό δράμα εποχής «Ηλέκτρα», βασισμένο σε μια ιδέα της συγγραφέα Ελένης Καπλάνη, σε σκηνοθεσία της Βίκυς Μανώλη και σενάριο της Μαντώς Αρβανίτη και του Θωμά Τσαμπάνη, κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023, στις 19.10, και θα μεταδίδεται από Δευτέρα έως Πέμπτη στην ΕΡΤ1.
Αναμένονται κι άλλες πολλές. Οπως το «Milky Way» του Βασίλη Κεκάτου στο MEGA. Αλλά και δύο, επιτέλους(!), κωμωδίες στον ALPHA και το STAR. Γενικά, χρόνο να έχουμε και σειρές να βλέπουμε...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα