Το Mastercard Innovation Forum 2024, η ετήσια εκδήλωση - σημείο αναφοράς για τον τομέα των πληρωμών στη χώρα, έφερε στο προσκήνιο κορυφαίους ομιλητές που εξέτασαν από διαφορετικές οπτικές γωνίες το μέλλον των συναλλαγών και ανέδειξαν την καινοτομία σε καταλύτη προόδου.
Στον δρόμο το αυτοκίνητο της Google που κινείται μόνο του
Στον δρόμο το αυτοκίνητο της Google που κινείται μόνο του
Αυτό είναι το “το πρώτο ολοκληρωμένο πρωτότυπο για πλήρως αυτόνομη οδήγηση”
Μέσα στον επόμενο μήνα, η Google προτίθεται να ξεκινήσει τη δοκιμή του αυτοκινήτου που κινείται μόνο του, για πρώτη φορά, σε δημόσιο δρόμο.
Τους τελευταίους επτά μήνες και μετά από χρόνια δοκιμών με αυτοκίνητα που είχαν υποστεί τις απαραίτητες μετατροπές, η Google έχει κατασκευάσει μια σειρά από πρωτότυπα οχήματα, δοκιμάζοντας διαφορετικές πτυχές του σχεδιασμού: Από το σύστημα διεύθυνσης και πέδησης, μέχρι τους αισθητήρες και το λογισμικό που ουσιαστικά έχει τον οδηγικό έλεγχο. Το αποτέλεσμα, όπως λέει ο γίγαντας του λογισμικού και των διαδικτυακών υπηρεσιών, είναι “το πρώτο ολοκληρωμένο πρωτότυπο για πλήρως αυτόνομη οδήγηση”.
Οπτικά, το αποτέλεσμα μπορεί να μην ενθουσιάζει τους φανατικούς της οδήγησης και να θυμίζει αυτοκίνητο βγαλμένο από κάποια ιστορία κινουμένων σχεδίων, όμως το σίγουρο είναι ότι αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Σε αντίθεση με την προοδευτική προσέγγιση για την αυτόνομη οδήγηση που ακολουθούν αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi, η Mercedes-Benz, και η General Motors, η Google κινείται - όπως εξάλλου συνηθίζει - πολύ πιο επιθετικά.
Στα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια, σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο που δεν θα χρειάζεται οδηγό και μάλιστα δεν θα διαθέτει καν τιμόνι ή πεντάλ. Οι χειριστές του θα έχουν “προσωρινό χειροκίνητο έλεγχο” και θα είναι σε θέση να αναλάβουν δράση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά.
Τους τελευταίους επτά μήνες και μετά από χρόνια δοκιμών με αυτοκίνητα που είχαν υποστεί τις απαραίτητες μετατροπές, η Google έχει κατασκευάσει μια σειρά από πρωτότυπα οχήματα, δοκιμάζοντας διαφορετικές πτυχές του σχεδιασμού: Από το σύστημα διεύθυνσης και πέδησης, μέχρι τους αισθητήρες και το λογισμικό που ουσιαστικά έχει τον οδηγικό έλεγχο. Το αποτέλεσμα, όπως λέει ο γίγαντας του λογισμικού και των διαδικτυακών υπηρεσιών, είναι “το πρώτο ολοκληρωμένο πρωτότυπο για πλήρως αυτόνομη οδήγηση”.
Οπτικά, το αποτέλεσμα μπορεί να μην ενθουσιάζει τους φανατικούς της οδήγησης και να θυμίζει αυτοκίνητο βγαλμένο από κάποια ιστορία κινουμένων σχεδίων, όμως το σίγουρο είναι ότι αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Σε αντίθεση με την προοδευτική προσέγγιση για την αυτόνομη οδήγηση που ακολουθούν αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi, η Mercedes-Benz, και η General Motors, η Google κινείται - όπως εξάλλου συνηθίζει - πολύ πιο επιθετικά.
Στα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια, σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο που δεν θα χρειάζεται οδηγό και μάλιστα δεν θα διαθέτει καν τιμόνι ή πεντάλ. Οι χειριστές του θα έχουν “προσωρινό χειροκίνητο έλεγχο” και θα είναι σε θέση να αναλάβουν δράση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα