Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Με τίποτα δεν θα πετούσα με 737 Max, ομολογεί πρώην μάνατζερ της Boeing μετά το περιστατικό στην πόρτα
Με τίποτα δεν θα πετούσα με 737 Max, ομολογεί πρώην μάνατζερ της Boeing μετά το περιστατικό στην πόρτα
Έχω εργαστεί στο εργοστάσιο όπου κατασκευάστηκαν και είδα την πίεση που δέχονταν οι εργαζόμενοι για να ολοκληρώσουν τις εργασίες, δήλωσε σχετικά
Πρώην μάνατζερ της Boeing παραδέχτηκε ότι δεν θα πετούσε με κανένα από τα 737 Max της Boeing, καθώς η εταιρεία είναι αντιμέτωπη με αυξημένο έλεγχο μετά την έκρηξη σε πόρτα καμπίνας επιβατών.
«Δεν θα πετούσα σε καμία περίπτωση με αεροπλάνο Max», δήλωσε στους LA Times ο Εντ Πίρσον, πρώην ανώτερος διευθυντής στο πρόγραμμα 737 της Boeing. «Έχω εργαστεί στο εργοστάσιο όπου κατασκευάστηκαν και είδα την πίεση που δέχονταν οι εργαζόμενοι για να ολοκληρώσουν τις εργασίες στα αεροπλάνα», είπε.
«Προσπάθησα να τους πείσω να κλείσουν το πρόγραμμα πριν από την πρώτη συντριβή», πρόσθεσε εννοώντας τη συντριβή ενός αεροσκάφους του τύπου το 2017.
Ο Πίρσον, που αποχώρησε από την Boeing το 2018 και τώρα είναι εκτελεστικός διευθυντής στο Ίδρυμα για την Ασφάλεια της Αεροπορίας (Foundation For Aviation Safety), εξέφρασε την ανησυχία του για τον τρόπο με τον οποίο οι ρυθμιστικές αρχές επέτρεψαν την επιστροφή του Max-9 σε υπηρεσία την περασμένη εβδομάδα.
Σε δηλώσεις του στο ABC7 του Σαν Φρανσίσκο επισήμανε ότι εάν είχατε ένα καινούργιο αυτοκίνητο που έβγαλε ζημιές και ο μηχανικός σας είπε «έχει προβλήματα, αλλά είναι έτοιμο», θα είχατε κάποιες απορίες για το αν ξέχασαν κάτι.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Τζο Τζέικομπσεν, μηχανικός που εργαζόταν στην Boeing για μια δεκαετία μέχρι το 1995 και στη συνέχεια στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. «Θα έλεγα στην οικογένειά μου να αποφύγει το Max», δήλωσε στους LA Times.
Η Boeing, όπως αναφέρει ο Guardian, προσπαθεί να καθησυχάσει τις ρυθμιστικές αρχές, τις αεροπορικές εταιρείες και τους επιβάτες από τότε που ένα ολοκαίνουργιο αεροσκάφος 737 Max 9 αναγκάστηκε σε αναγκαστική προσγείωση τον περασμένο μήνα. Μετά το περιστατικό οι αμερικανικές εποπτικές αρχές καθήλωσαν 171 αεροσκάφη Max 9 από διάφορες εταιρείες.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη κρίση ασφάλειας για την Boeing μετά τα δυστυχήματα δύο αεροσκαφών Max 8, το 2018 και το 2019, στα οποία σκοτώθηκαν 346 άνθρωποι.
Ειδήσεις σήμερα:
Η Ρούλα Πισπιρίγκου θα προσφύγει στα δικαστήρια σε βάρος της εισαγγελέως, είπε ο Κούγιας - «Να το κάνετε», του απάντησε
Επεισόδια και προσαγωγές σε Βουλή και Εξάρχεια στο πανεκπαιδευτικό: Συγκρούσεις διαδηλωτών με την Αστυνομία (βίντεο & φωτογραφίες)
Αντιδράσεις για το ντοκιμαντέρ του Netflix που παρουσιάζει ομοφυλόφιλο τον Μέγα Αλέξανδρο
«Δεν θα πετούσα σε καμία περίπτωση με αεροπλάνο Max», δήλωσε στους LA Times ο Εντ Πίρσον, πρώην ανώτερος διευθυντής στο πρόγραμμα 737 της Boeing. «Έχω εργαστεί στο εργοστάσιο όπου κατασκευάστηκαν και είδα την πίεση που δέχονταν οι εργαζόμενοι για να ολοκληρώσουν τις εργασίες στα αεροπλάνα», είπε.
«Προσπάθησα να τους πείσω να κλείσουν το πρόγραμμα πριν από την πρώτη συντριβή», πρόσθεσε εννοώντας τη συντριβή ενός αεροσκάφους του τύπου το 2017.
Ο Πίρσον, που αποχώρησε από την Boeing το 2018 και τώρα είναι εκτελεστικός διευθυντής στο Ίδρυμα για την Ασφάλεια της Αεροπορίας (Foundation For Aviation Safety), εξέφρασε την ανησυχία του για τον τρόπο με τον οποίο οι ρυθμιστικές αρχές επέτρεψαν την επιστροφή του Max-9 σε υπηρεσία την περασμένη εβδομάδα.
Σε δηλώσεις του στο ABC7 του Σαν Φρανσίσκο επισήμανε ότι εάν είχατε ένα καινούργιο αυτοκίνητο που έβγαλε ζημιές και ο μηχανικός σας είπε «έχει προβλήματα, αλλά είναι έτοιμο», θα είχατε κάποιες απορίες για το αν ξέχασαν κάτι.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Τζο Τζέικομπσεν, μηχανικός που εργαζόταν στην Boeing για μια δεκαετία μέχρι το 1995 και στη συνέχεια στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. «Θα έλεγα στην οικογένειά μου να αποφύγει το Max», δήλωσε στους LA Times.
Η Boeing, όπως αναφέρει ο Guardian, προσπαθεί να καθησυχάσει τις ρυθμιστικές αρχές, τις αεροπορικές εταιρείες και τους επιβάτες από τότε που ένα ολοκαίνουργιο αεροσκάφος 737 Max 9 αναγκάστηκε σε αναγκαστική προσγείωση τον περασμένο μήνα. Μετά το περιστατικό οι αμερικανικές εποπτικές αρχές καθήλωσαν 171 αεροσκάφη Max 9 από διάφορες εταιρείες.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη κρίση ασφάλειας για την Boeing μετά τα δυστυχήματα δύο αεροσκαφών Max 8, το 2018 και το 2019, στα οποία σκοτώθηκαν 346 άνθρωποι.
Ειδήσεις σήμερα:
Η Ρούλα Πισπιρίγκου θα προσφύγει στα δικαστήρια σε βάρος της εισαγγελέως, είπε ο Κούγιας - «Να το κάνετε», του απάντησε
Επεισόδια και προσαγωγές σε Βουλή και Εξάρχεια στο πανεκπαιδευτικό: Συγκρούσεις διαδηλωτών με την Αστυνομία (βίντεο & φωτογραφίες)
Αντιδράσεις για το ντοκιμαντέρ του Netflix που παρουσιάζει ομοφυλόφιλο τον Μέγα Αλέξανδρο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα