«Big Brother» - Κορωνοϊός: Σε κλάματα ξέσπασαν οι παίκτες στη Γερμανία όταν έμαθαν για την πανδημία
Οι παίκτες του γερμανικού «Big Brother» ήταν απομονωμένοι και αγνοούσαν την πραγματικότητα της πανδημίας - Ξέσπασαν σε κλάματα όταν έμαθαν τι συμβαίνει
Από τις 6 Φεβρουαρίου, οι διαγωνιζόμενοι ήταν αποκομμένοι από την πραγματικότητα. Τότε είχε ξεκινήσει να εξαπλώνεται ο κορωνοϊός στην πόλη Ουχάντης Κίνας. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του ριάλιτι, και οι νεοεισερχόμενοι στο ριάλιτι, στις αρχές Μαρτίου, όφειλαν να μην ενημερώσουν για τον κορωνοϊό τους παίκτες του απομονωμένου σπιτιού.
Όπως αναφέρουν τα γερμανικά ΜΜΕ, στο κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, το οποίο έχει δεχτεί ισχυρότατο πλήγμα από τον ιό, βρίσκεται το σπίτι με τους παίκτες.
Στο χθεσινό επεισόδιο όμως, οι διαγωνιζόμενοι έμαθαν από έναν γιατρό και τον παρουσιαστή του ριάλιτι Γιόχεν Σροπ τις δραματικές εξελίξεις.
Μιλώντας πίσω από γυάλινο προστατευτικό, ο οικοδεσπότης του «Big Brother» εξήγησε ότι «μια νόσος που ονομάζεται COVID-19 είχε εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο» και «έφτασε και στην Ευρώπη».
Οι διαγωνιζόμενοι είδαν στη συνέχεια βίντεο με πρόσφατα γεγονότα, με πλάνα εγκαταλελειμμένων δρόμων στην Ιταλίακαι τη Γερμανία.
Κλείσιμο
Οι περισσότεροι από τους διαγωνιζόμενους παρακολούθησαν σοκαρισμένοι, άλλοι δεν μιλούσαν καθόλου και ορισμένοι ξέσπασαν σε δάκρυα.
Σκουπίζοντας τα δάκρυά της, η 26χρονη Μισέλ είπε ότι επειδή εργάστηκε ως νοσοκόμα για ηλικιωμένους, ανησυχεί ιδιαιτέρως για τους ασθενείς της.
Ένας άλλος παίκτης, ο οποίος εργάζεται ως μπάρμαν, ρώτησε για τις οικονομικές συνέπειες που μπορεί να έχει ο ιός στην ατμομηχανή της Ευρωζώνης.
Αφότου ολοκληρώθηκαν οι ερωτοαπαντήσεις, οι παίκτες παρακολούθησαν βίντεο με μηνύματα από τα αγαπημένα τους πρόσωπα που τους έλεγαν ότι είναι υγιείς και τους συμβούλευαν να μην αποχωρήσουν από το παιχνίδι.
Μία από τις παίκτριες η Τζίνα άκουσε μια φίλη να της λέει ότι «δεν χάνει τίποτα, αφού όλα τα κλαμπ και τα μπαρ είναι κλειστά».
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.